Rey
Silver
VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Och de här med.
![]()
![]()
Den längst ner är MYS!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Och de här med.
![]()
![]()
Vad sa du?VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Och de här med.
![]()
![]()
Ser ut som sandwich på den översta va?VAD VAR DET JAG SA!!!!!
![]()
Och de här med.
![]()
![]()
Ser ut som sandwichSer ut som sandwich på den översta va?
Bingo
Guldvisare, kupat glas, 45mm, P4000
En 572 med guldvisare, kupat glas, grön tavla utan automatic på tavlan...
Listpris tyvärr 10900 euro..
Bingo
Guldvisare, kupat glas, 45mm, P4000
En 572 med guldvisare, kupat glas, grön tavla utan automatic på tavlan...
Listpris tyvärr 10900 euro..
Ingen ref utannonserad. Det här är nog tjuvbilder.Ref på den högst upp? Är dessa dom enda med wirelugs som släpps hittills?
Är det bilden som luras eller har minut visaren en pil form?
Jo. Det är det nog. Eller en 45mm variant kanske.Ehm.. är inte det där en 932?
337?Jag vill ha en 42mm Radiomir med basedial och sandwich. Eller Fiddy, det kan också funka. Ska det vara för mycket begärt![]()
Helvete. Det är nirvana sånär på subsekunden.
De ser ju för jävliga ut! Clownfärger och pressad kolfiber känns jävligt icke 2019. De ligger efter något kopiöst. De skulle gjort om 1305 och 1389 till sandwich-tavlor och tagit bort det blåa, det hade räckt.Jag tycker de nya tavlorna på subbarna är helt okej, gillar inte alla färgkombinationer men tycker å andra sidan att de tidigare känts ganska ”platta”. Linoliummattan ger lite struktur och karaktär.
Den var hemsk. Stämmer det med minutvisaren som du nämner, vilket det ser ut som, förstår jag inte riktigt hur de tänkt.Ref på den högst upp? Är dessa dom enda med wirelugs som släpps hittills?
Är det bilden som luras eller har minut visaren en pil form?
Det är för att de släpper resten senare i veckan.Kul med mycket nytt från Panerai idag även om det är lite väl mycket fokus på subs för min smak![]()
Det är för att de släpper resten senare i veckan.
Så pass, det visste jag inte om... spännande!Det är för att de släpper resten senare i veckan.
Minutvisaren är ingen höjdare utöver det såg den helt okej ut tycker jag. Hoppas på mer wirelugs kommande dagarna, är verkligen sugen på en Panerai med wirelugsDen var hemsk. Stämmer det med minutvisaren som du nämner, vilket det ser ut som, förstår jag inte riktigt hur de tänkt.
Jag tror att de flesta portionerar ut sina pressreleaser under veckan.Så pass, det visste jag inte om... spännande!
Minutvisaren är ingen höjdare utöver det såg den helt okej ut tycker jag. Hoppas på mer wirelugs kommande dagarna, är verkligen sugen på en Panerai med wirelugs![]()
Hoppas det.Är det inte ljuset som spelar ett spratt?
Inget fel på den minutvisaren. Bara ljuset som faller lustigt.Hoppas det.
Kronan är framträdande på en Radiomir och skapar vertikal balans och symmetri med subsekunden. Därför blir den assymerisk och rörig med den tryckta ringen, men jag vet, smaken är som baken. Hur man än vänder sig är ändan bak. Du kanske ska satsa på en Radiomir med wirelugs i 47 mm med ren tavla? De är de snyggaste, om man har tillräckligt stora handleder.Minutvisaren är ingen höjdare utöver det såg den helt okej ut tycker jag. Hoppas på mer wirelugs kommande dagarna, är verkligen sugen på en Panerai med wirelugs![]()
Jag postar de här två igen och nu vill jag att vi tittar på banden.
![]()
![]()
Jag postar de här två igen och nu vill jag att vi tittar på banden.
![]()
![]()