• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ett gratis strap kan jag nog fixa :D

Nä, men beror helt på klocka faktiskt.. Populära boutique editions som 911, 932 och (förmodligen) nya bronzon är nog svårt(typ omöjligt) att fixa rabatt på för mig iaf..
Märkesbutikerna är stenhårda. Är ju reggad som press hos Blancpain så trodde jag skulle få gött pris på BP FF MilSpec. Fuck dat, fick bara fri frakt. Det gör jag aldrig om, hade ångest i typ en vecka, så jäkla desperat är jag inte. :D

God morgon på er

IMG_20190119_083630_541.jpg

Hello!
Som så många andra så har jag lite svårt för denna djungel med PAM ref:ar...

Trodde först att det var 1392 som var mest intressant men undrar vad som finns som är lite mer dressat. Fattar att det inte är korsher med tunna 42mm pannor men kan någon tipsa om några referenser att kika närmare på?

Alltså:
42mm
Så tunn som möjligt
Sandwich
Sekundvisare
Datum

Typ 512 med datum kanske?

Stort tack på förhand!

Fantastisk klocka så länge man plockar bort Bund-biten. Jag tror starkt på ett ljusare band till den där också. Skaffa ett och sätt på, så kan jag bestämma mig om jag också ska inhandla en. :)
Håller med - Bund är kul grej men ja det stannar där :)

Mmm tror också på ett ljust för kontrasten mot det svarta.

Hello!
Som så många andra så har jag lite svårt för denna djungel med PAM ref:ar...

Trodde först att det var 1392 som var mest intressant men undrar vad som finns som är lite mer dressat. Fattar att det inte är korsher med tunna 42mm pannor men kan någon tipsa om några referenser att kika närmare på?

Alltså:
42mm
Så tunn som möjligt
Sandwich
Sekundvisare
Datum

Typ 512 med datum kanske?

Stort tack på förhand!
Givet att du vill ha en Due. PAM904 har varenda detalj du efterfrågade. @Ernesto och Krons kanske har någon inne att testa och köpa ;)

E2A037CE-9EA0-4D1B-9F35-7AEFD0DF1AFE.jpeg

Senast ändrad:
Lite mer blått (och en släng svart)

15F977A1-F46D-4906-B072-513C82C7A9DC.jpeg
EF9ED36D-576A-498E-AB31-92F1A90510E1.jpeg
45FC1E84-0CA4-4251-B97D-9B5F6ED6EC9E.jpeg
1EB2B7EC-04CE-4BEB-96BA-75283F236265.jpeg
F013A283-F041-4478-B1E8-5A220C44F9FE.jpeg
Grym! Ställer mig fortfarande lite frågande till om alla dessa visare verkligen är målade. De har ju en helt annan lyster än de ljusblåa subsekundvisarna. Du får gärna bjuda på lite fler foton, man brukar ju kunna se ganska enkelt om visare är blånerade eller målade, förutsatt att man kommer tillräckligt nära och från sidan.

Tillbaka
Topp