Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det bara jag som saknar kronskyddet...?Haha... Nu outade Panerai själva innan officiellt släpp.
![]()
Jag kollade båda o köpte 512. Klart trevligare tavla imho. Större än 42mm sitter fult på mig, denna är perfekt, känns lite oversize jämfört med ex en sub utan att bli klossig som de större pannorna. Utseendemässigt väldigt mycket panerai. Jag gillar min starkt och använder den mycket, främst på somrarna.Undre ser mer symmetrisk ut, men 42mm....
Ja, men jag pratar om de släpp från SIHH som var avbildade...Då har du ju den @azcii har nu, 911?![]()
![]()
https://instagram.com/deployant?utm_source=ig_profile_share&igshid=jbn0w8471uy1
Grym genomgång av fabriken på deras storyline!
Okey då, den är jättefin........ och symmetrisk.
First and last one for Paneristi Sweden![]()
Perfektion.![]()
Och vad jag nu har hört, svår att få tag på. 100st boutique edition.Okey då, den är jättefin........ och symmetrisk.![]()
Sen kommer Panerai aldrig vilja ha med oss att göra igen.First and last one for Paneristi Sweden
App app app... mot forumreglerna att outa medlemmar på forumet. @Palenkovich du får byta nick nu
Nu är vi där!!![]()
Perfektion.![]()
Där satt den! Hur svårt kan det vara?![]()
Perfektion.![]()
Hvorfor måtte du legge opp det kortet... klarer ikke få det ut av hode.. nå er jeg jo nødt til å kjøpe et grønt oem läder med lås..Svidat om, 682
Vilken boutique, vet man det redan nu?Och vad jag nu har hört, svår att få tag på. 100st boutique edition.
Jag vet inte i alla fall.Vilken boutique, vet man det redan nu?
Helt enig, båda är grymma, särskilt 995.992 och 995 är mina favoritsläpp hittills. Vet vi om båda är LE / BE eller finns det en chans för en vanlig dödlig att lägga vantarna på en 995?
Vilken var nu 995?992 och 995 är mina favoritsläpp hittills. Vet vi om båda är LE / BE eller finns det en chans för en vanlig dödlig att lägga vantarna på en 995?
Vilken var nu 995?![]()
Jag anade det.
@azcii och Palenkovich, kranarna som värnar de delar av de svenska intressena som våra kompisar på Krons och Nymans (tyvärr) inte kan tillgodoseBara att hojta till om någon behöver hjälp att fixa Boutique editionKan koppla ihop er med min kontakt i Milano
”Fri frakt”. Har man sjunkit så jävla lågt att det är listpris och fri frakt som gäller?Bara att hojta till om någon behöver hjälp att fixa Boutique edition. Kan koppla ihop er med min kontakt i Milano. Fri frakt såklart![]()
Ett gratis strap kan jag nog fixa”Fri frakt”. Har man sjunkit så jävla lågt att det är listpris och fri frakt som gäller?![]()