We haven't met, but I like you.Jag tränar på att få fram humor utan emojis.Det går väl sådär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
We haven't met, but I like you.Jag tränar på att få fram humor utan emojis.Det går väl sådär.
Du vet väl vem Scipio är..We haven't met, but I like you.
Jaha, jag som har bott lite under en sten (mycket jobb de sista veckorna) har inte förstått om det är ännu en som bytt namn/nick.Du vet väl vem Scipio är..
Går själv i samma tankar. Lite sugen på en 42mm med mikrorotor. Har bara inte fått tummen ur/hittat rätt modell.Någon som gått från 44mm till 42mm?
Mind handled mäter 17cm.
Hade en 44mm tidigare och överväger nu en 42mm.
Någon som gått från 44mm till 42mm?
Mind handled mäter 17cm.
*host*655tillsalu harkel*Går själv i samma tankar. Lite sugen på en 42mm med mikrorotor. Har bara inte fått tummen ur/hittat rätt modell.
Kolla alla repor på keramikinlägget...Det är så mycket snack om 1389 m.fl., men ingen dreglar över 615?
![]()
Är det inte meningen att keramik ska vara orepbart?Kolla alla repor på keramikinlägget...
Kolla alla repor på keramikinlägget...
Har du inte läst min recension?Är det inte meningen att keramik ska vara orepbart?
Den jag lånar har repor. Har försökt skrapa bort dem, går inte.Ser ut som smuts
Faktiskt så har jag läst, riktigt bra skrivet!Har du inte läst min recension?
Nej, det är inte orepbart.
Samma själ men i en annan kropp bara.We haven't met, but I like you.
Måste ha missat detta. Det händer så mycket i denna trådenJag hade en lång rant om varför man generellt inte använder guldvisare tidigare i tråden. Det finns inga fördelar, guld är mjukt osv.
Mind handled mäter 17cm.
Den gillade jag! Riktigt snygg!Denna blir en Icke-Boutique Edition, kommer gå att köpa hos AD. 8.500 €
Ej bestämt om den kommer tillverkas fler år eller endast ett år ännu. Jag gissar på ett år förutsatt att det blir över 500ex, har svårt att se framför mig att den kommer sälja som smör.
![]()
Mind handled mäter 17cm.
Är den där rackarn 45mm eller 47mm?Denna blir en Icke-Boutique Edition, kommer gå att köpa hos AD. 8.500 €
Ej bestämt om den kommer tillverkas fler år eller endast ett år ännu. Jag gissar på ett år förutsatt att det blir över 500ex, har svårt att se framför mig att den kommer sälja som smör.
![]()
45mm.Är den där rackarn 45mm eller 47mm?
Det var ju gött! Då går den bort.
Har googlat utan resultat. Vad är det för serviceintervall generellt på panerai och i synnerhet pam 422/590?![]()
Har googlat utan resultat. Vad är det för serviceintervall generellt på panerai och i synnerhet pam 422/590?![]()
~5 år eller när det verkar som att det behövs?
Kör bara! De lär klara många år!Tack! Visst är det så, då har jag något att utgå ifrån på begagnatmarknaden.
Nej tvärtomDet var ju gött! Då går den bort.![]()
Du ser ju hur en 47mm ser ut på 16cm handled ovanför. Hur man ens kan fundera på 45mm då är jag oförstående till.Nej tvärtom![]()
Du ser ju hur en 47mm ser ut på 16cm handled ovanför. Hur man ens kan fundera på 45mm då är jag oförstående till.![]()
Tror 232 har ett ganska unikt case med tanke på urverket .. Alla P3000 47mm radsen idag bärs nog lite annorlunda@Ernesto Vet du om ni har någon modell inne som har samma case som 232?![]()