• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Henryandy

Cartier
Någon som har Mays crocko-nubuck? Lite sugen på det svarta eller moccabruna.

Går det att få annan färg på sömmen när man beställer därifrån, eller är dom som på bilderna som gäller?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
@yonsson m.fl.

Info från en boutique (gissningsvis London) via paneristi.com

PAM00931

47mm – Steel

£7,500

£6,250 VAT OFF

Available: Winter 2019

E1126D1E-F24C-47E5-80CD-459907D6F03F.jpeg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag gillar Cali men jag undrar om jag ska släppa det jag tänkt och köra mot 992 eller vad den hette - 590 fast radiomir och blå visare

Don’t hold your breath. Som det ser ut just nu kommer den att vara sjukt limiterad och boutique only... Ca 100 ex och ett fördelaktigt pris gör att de förmodligen kommer att vara slut innan de ens når hyllorna.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Don’t hold your breath. Som det ser ut just nu kommer den att vara sjukt limiterad och boutique only... Ca 100 ex och ett fördelaktigt pris gör att de förmodligen kommer att vara slut innan de ens når hyllorna.
Jag gillar Cali men jag undrar om jag ska släppa det jag tänkt och köra mot 992 eller vad den hette - 590 fast radiomir och blå visare
Är du intresserad på riktigt så kan du dra ett mess till mig eller @Palenkovich så gör vi vårt bästa med att lösa en
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
@Hoffa du får svara på den här.
Hehe, ok, här kommer två tips.
Alt, 1. Ta av dig klockan, säkerställ att kronan är inne, sätt på vattnet på ca 45grader, ta lite handtvål i handen, ta lite vatten i handen, jobba upp till att det löddrar, smeta ut löddret på klockan och bandet, skölj av i ca 45 gradigt vatten, torka hela ekipaget lite lätt med en handduk, lägg klockan på bordet och säg god natt till den.

Alt, 2.
318B38BF-3168-4E7D-A688-270EEBE5AEF4.jpeg
 
Topp