• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Storebror 721 hälsar (större nummer måste ju mena på storebror)

1AD541D5-1887-4226-9825-84A0ED808DFD.jpeg

Ta bilder inomhus verkar ju vara något jag inte är född med, får bota med en WS i solen sen när jag väl ska ut från soffan.

Nu har jag hämtat ut mitt från swordstraps också. Blev ett Regia Marina 01. Tror det finns fler här som har samma band ( @metamorfos?)

Så här kommer de första intrycken.
Bad om ett borstat pre-v spänne, och fick det, men det var nog av det sämre laget, så kommer slänga på ett jag har hemma istället.
Hålen var små, men det går att ordna till. Stygnen sitter som de ska. Och det är riktigt mjukt. Tror nog det blir bättre efter att ha brutits in. Inga tuber, men bad inte om några heller. (Vet att man inte behöver det på läderband, men det känns säkrare)

För nu blir det en bild i kontorsljus :(

A3C2F81B-3217-4F41-8DB5-CF1AA6C6297C.jpeg

Nu har jag hämtat ut mitt från swordstraps också. Blev ett Regia Marina 01. Tror det finns fler här som har samma band ( @metamorfos?)

Så här kommer de första intrycken.
Bad om ett borstat pre-v spänne, och fick det, men det var nog av det sämre laget, så kommer slänga på ett jag har hemma istället.
Hålen var små, men det går att ordna till. Stygnen sitter som de ska. Och det är riktigt mjukt. Tror nog det blir bättre efter att ha brutits in. Inga tuber, men bad inte om några heller. (Vet att man inte behöver det på läderband, men det känns säkrare)

För nu blir det en bild i kontorsljus :(

A3C2F81B-3217-4F41-8DB5-CF1AA6C6297C.jpeg

Jag och @Yoshiikee har båda Marina 01, jag håller helt med om din recension. Jag skrev faktiskt detsamma om hålen att det var lite snäva när jag köpte mitt. Men efter lite tryck så blev det bra tycker jag.

Jag och @Yoshiikee har båda Marina 01, jag håller helt med om din recension. Jag skrev faktiskt detsamma om hålen att det var lite snäva när jag köpte mitt. Men efter lite tryck så blev det bra tycker jag.

Såg bra ut på din 590. :)
Får bryta in det helt enkelt. Men skumt att de är små med tanke på att det inte är nätta spännen..
Next up är att få banden från bosphorus & mays. I andra färger än brunt :bag:

Tillbaka
Topp