Storebror 721 hälsar (större nummer måste ju mena på storebror)
![]()
Ta bilder inomhus verkar ju vara något jag inte är född med, får bota med en WS i solen sen när jag väl ska ut från soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storebror 721 hälsar (större nummer måste ju mena på storebror)
![]()
Storebrodern som under kriget flyttade till Tyskland men var tvungen att mörka sitt fula italienska efternamn?Storebror 721 hälsar (större nummer måste ju mena på storebror)
![]()
Storebrodern som under kriget flyttade till Tyskland men var tvungen att mörka sitt fula italienska efternamn?
Nya kläder från Oleg till 932..
![]()
![]()
Vet inte vad det heter..Ouf så fint det blev! Vilket strap blev det?
@Ernesto , Jag tror @Yoshiikee och @Palenkovich kan bjuda på bilder om du vill se ett extremt tjockt strapJag har inga riktigt tjocka band, men mitt "33" och Olive 2.0 är ju hyfsat tjocka
![]()
![]()
Där fick han till det!Nya kläder från Oleg till 932..
![]()
![]()
@Ernesto , Jag tror @Yoshiikee och @Palenkovich kan bjuda på bilder om du vill se ett extremt tjockt strap![]()
![]()
Finemang. Såg du https://www.instagram.com/p/BuFRbddB7FT/Internet behöver fler bilder på BMG. PAM692
![]()
7 millimeter på vissa ställen
![]()
![]()
![]()
Underbart ju! Funkar som nödranson vid skeppsbrott?![]()
Nä, hade missat den. En mörkare nyans på både läder och tråd hade funkat bättre för mig.Finemang. Såg du https://www.instagram.com/p/BuFRbddB7FT/
Macgyver hade hittat på ganska många lösningar med detta strap![]()
Med nog fantasi så kan man göra mycket. Eller grillsås, ifall man ska käka det.![]()
Stulen bild på en 510. Varför är det inte fler som har den här modellen? Den är ju awesome.
![]()
Duger 511?
![]()
Grymt snyggt!Ny kläder från Oleg, tog OEM längd med eftersom bandet är så tjockt så blev det lite kort tyckte jag. Får bli flera
![]()
![]()
![]()
Ingen som kan anklaga dig för att ha annat än en rå panna med mycket militärkänsla.Ny kläder från Oleg, tog OEM längd med eftersom bandet är så tjockt så blev det lite kort tyckte jag. Får bli flera
![]()
![]()
![]()
Nu har jag hämtat ut mitt från swordstraps också. Blev ett Regia Marina 01. Tror det finns fler här som har samma band ( @metamorfos?)
Så här kommer de första intrycken.
Bad om ett borstat pre-v spänne, och fick det, men det var nog av det sämre laget, så kommer slänga på ett jag har hemma istället.
Hålen var små, men det går att ordna till. Stygnen sitter som de ska. Och det är riktigt mjukt. Tror nog det blir bättre efter att ha brutits in. Inga tuber, men bad inte om några heller. (Vet att man inte behöver det på läderband, men det känns säkrare)
För nu blir det en bild i kontorsljus
![]()
Jag och @Yoshiikee har båda Marina 01, jag håller helt med om din recension. Jag skrev faktiskt detsamma om hålen att det var lite snäva när jag köpte mitt. Men efter lite tryck så blev det bra tycker jag.
Jag och @Yoshiikee har båda Marina 01, jag håller helt med om din recension. Jag skrev faktiskt detsamma om hålen att det var lite snäva när jag köpte mitt. Men efter lite tryck så blev det bra tycker jag.