Ok men då säger ni alltså att den är 44mm och lika stor som den svarta till höger (som väl är en 335?).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antingen så kommer det faktiskt en hemlig bronzo till utöver den som finns att köpa ny, eller inte.Ny Bronzo 19:e mars. Så långt är jag med.
Paneristi.com... flera människor lägger upp sina nya bronzos som alltså inte ens är visad än..?
Vad är det jag missar här?
Blir förvånad om det kommer en till Bronzo 2019 .. men vem vetNy Bronzo 19:e mars. Så långt är jag med.
Paneristi.com... flera människor lägger upp sina nya bronzos som alltså inte ens är visad än..?
Skoj, men farligt för kontot med gtg! Spontanköpte en 682 igår, perfekt klocka/storlek för mig som är van vid lite mindre klockor och nyligen börjat bekanta mig med panerai!
![]()
Ändå märkligt att de levererar till slutkund innan den ens finns på hemsidan?Blir förvånad om det kommer en till Bronzo 2019 .. men vem vet
Fattas en nolla där va?Någon som har koll på vad för tids avvikelse som är godkänd på P.9010?
![]()
Slänger in en bild för allt blir roligare med bilder! Sen för att inte göra @yonsson arg slänger jag även in ref. PAM01305
Vi köpte 911 utan att den ens presenterades officielltÄndå märkligt att de levererar till slutkund innan den ens finns på hemsidan?
Strunt samma, vi ser ju imorgon hur som helst.
Rolex har klockor på hemsidan man inte kan köpa, Panerai har klockor man kan köpa som inte finns på hemsidan![]()
#SchteeekVi köpte 911 utan att den ens presenterades officiellt![]()
Nej, vägrar inse att jag gjort felFattas en nolla där va?
Har ingen koll på vad spec är faktiskt, har slutat kolla sådant. Står det inte i instruktionsboken?
Fattas en nolla där va?
Har ingen koll på vad spec är faktiskt, har slutat kolla sådant. Står det inte i instruktionsboken?
Nej, vägrar inse att jag gjort fel
Bryr mig egentligen inte bara att nyfikenheten tar över ibland..
Gömt instruktionsboken på hemlig plats på obestämd tid så hittar den inte..![]()
Boka och leverera är ju olika saker. Jag har bokat massa modeller innan de var officiella.Ändå märkligt att de levererar till slutkund innan den ens finns på hemsidan?
Det var ett skämt, försökte vara rolig. Har i princip bara sett Panerai och butiker inkludera nollorna i referensnumret.Fattas en nolla vart? #outoftheloop
Dags för GTG i Sthlm snart?
Vi kör när du är tillbaka. Vilka fler är intresserade?Jag är borta från stan i ett par veckor, kliver gärna på en när jag är hemma igen
Säg till så lägger jag till er i trådenVi kör när du är tillbaka. Vilka fler är intresserade?
Jag är intresserad!Säg till så lägger jag till er i tråden
Om det skulle funka med mitt schema så kommer jag gärna!!Dags för GTG i Sthlm snart?
Jag hakar gärna påVi kör när du är tillbaka. Vilka fler är intresserade?
Vi kör när du är tillbaka. Vilka fler är intresserade?
Några kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag självNy Bronzo 19:e mars. Så långt är jag med.
"Släppas"...Ha! Ingen på bredare front som kommer kunna köpa den juNågra kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag själv) har fått möjlighet att köpa den nya Bronzon från den allra första batchen. Det är deras foton man ser lite här och var...
Allt den här marknadsföringen är bara JMP som försöker skapa en hype för en klocka som nästan alla redan känner till nu när den kommer släppas på bredare front..
Haha ja "bredare front" är en sanning med modifikation"Släppas"...Ha! Ingen på bredare front som kommer kunna köpa den ju![]()
Men man känner ju igen det "gamla" Panerai nu. Limited editions till några mer eller mindre noga utvalda ftwHaha ja "bredare front" är en sanning med modifikation![]()
Mm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..Men man känner ju igen det "gamla" Panerai nu. Limited editions till några mer eller mindre noga utvalda ftw
Jag har inget emot det. Är ju inte Panerais bästa kund direkt ändåMm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..
Finns dock en viss flexibilitet nu tycker jag ändå.. Vill någon här ha en sådan modell går det troligen att lösa..