• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny Bronzo 19:e mars. Så långt är jag med.
Paneristi.com... flera människor lägger upp sina nya bronzos som alltså inte ens är visad än..?
Vad är det jag missar här?

779 uppdragen, redo för ny vecka

616F7826-C4B4-4900-8F17-334CC0D49FC5.jpeg

Någon som har koll på vad för tids avvikelse som är godkänd på P.9010?
IMG_20190304_085934.jpg

Slänger in en bild för allt blir roligare med bilder! Sen för att inte göra @yonsson arg slänger jag även in ref. PAM01305

• Like
Reactions: kmg
Fattas en nolla där va? ;)
Har ingen koll på vad spec är faktiskt, har slutat kolla sådant. Står det inte i instruktionsboken?
Nej, vägrar inse att jag gjort fel ;)
Bryr mig egentligen inte bara att nyfikenheten tar över ibland..
Gömt instruktionsboken på hemlig plats på obestämd tid så hittar den inte.. :D

Ny Bronzo 19:e mars. Så långt är jag med.
Paneristi.com... flera människor lägger upp sina nya bronzos som alltså inte ens är visad än..?
Vad är det jag missar här?
Några kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag själv ;)) har fått möjlighet att köpa den nya Bronzon från den allra första batchen. Det är deras foton man ser lite här och var...
Allt den här marknadsföringen är bara JMP som försöker skapa en hype för en klocka som nästan alla redan känner till nu när den kommer släppas på bredare front..

Senast ändrad:
Några kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag själv ;)) har fått möjlighet att köpa den nya Bronzon från den allra första batchen. Det är deras foton man ser lite här och var...
Allt den här marknadsföringen är bara JMP som försöker skapa en hype för en klocka som nästan alla redan känner till nu när den kommer släppas på bredare front..
"Släppas"...Ha! Ingen på bredare front som kommer kunna köpa den ju :)

Men man känner ju igen det "gamla" Panerai nu. Limited editions till några mer eller mindre noga utvalda ftw
Mm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..
Finns dock en viss flexibilitet nu tycker jag ändå.. Vill någon här ha en sådan modell går det troligen att lösa..

Mm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..
Finns dock en viss flexibilitet nu tycker jag ändå.. Vill någon här ha en sådan modell går det troligen att lösa..
Jag har inget emot det. Är ju inte Panerais bästa kund direkt ändå :).

Tillbaka
Topp