Säg till så lägger jag till er i tråden
Beroende på datum så kan jag säkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säg till så lägger jag till er i tråden
Mm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..
Finns dock en viss flexibilitet nu tycker jag ändå.. Vill någon här ha en sådan modell går det troligen att lösa..
Jag tänker att @Ernesto har sagt att han fixar det vi ber om så borde inte vara några problem här på ks!!Jag har inget emot det. Är ju inte Panerais bästa kund direkt ändå.
Det är ju därför jag finns! Ni frågar efter en Panerai, jag fixar den![]()
HärligtBeroende på datum så kan jag säkert
Tack, då har jag äntligen fattat!Några kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag själv) har fått möjlighet att köpa den nya Bronzon från den allra första batchen. Det är deras foton man ser lite här och var...
Allt den här marknadsföringen är bara JMP som försöker skapa en hype för en klocka som nästan alla redan känner till nu när den kommer släppas på bredare front..
Jag lyckades inte parsa det där.
PAM00233 menar min herre, med P.2002/1 inuti.Nu checkar vi ut för dagen...
![]()
P.233
helt riktigt...PAM00233 menar min herre, med P.2002/1 inuti.![]()
OkejJupp, @Ernesto är the go-to guy!
Andra berörda bistår enbart när vi snackar om BE:s som aldrig dyker upp på Krons![]()
Får man vara med och leka även om man bara äger en Panerai och den är en instegsmodell?Dags för GTG i Sthlm snart?
Kommer gärna förbi och gör premiär.Dags för GTG i Sthlm snart?
Nice!Sådärja. En 977 beställd. Nu är det bara att vänta.![]()
Sådärja. En 977 beställd. Nu är det bara att vänta.![]()
whaaaat! grattisSådärja. En 977 beställd. Nu är det bara att vänta.![]()
Nice!Hur lång väntetid är det?
Spännande! Hur kommer det sig att du valde 977 och inte 978? (977=42, 978= 44 väl?)
Hade gjort precis samma sak dock med tanke på din nuvarande uppställning![]()
whaaaat! grattis![]()
Utmärkt val! ”With their vertically brushed silver dials and steel bracelets, they stand out as something relatively unusual for the brand known for its consistent aesthetic”. Well done Panerai, well done!Sådärja. En 977 beställd. Nu är det bara att vänta.![]()
Jag gillar den skarpt.Jag driver med er. Om jag hade gillat den så hade det blivit en 44 såklart, men... den är ju hiskeligt ful.![]()
Good for you! Jag kommer inte hindra dig från att skaffa en, jag kommer gratulera dig såklart och jag kommer säkert att vilja kika lite när vi ses. Men jag vill inte ha en självJag gillar den skarpt.
Shit. Har jag blivit konservativ. Det låter orimligt.Utmärkt val! ”With their vertically brushed silver dials and steel bracelets, they stand out as something relatively unusual for the brand known for its consistent aesthetic”. Well done Panerai, well done!
Jag driver med er. Om jag hade gillat den så hade det blivit en 44 såklart, men... den är ju hiskeligt ful.![]()
Iofs, 42 kan vara bättre på länk än 44, det har du rätt i. Men, i övrigt är 42 för små.Ahaaa, tji fick jag. Men ärligt talat så hade jag nog fan valt 42mm om jag skulle köpt en, åtminstone om jag hade haft lika stor Panerai-samling som många utav er. Känns som en rätt rolig ”daily” med en bra mångsidig storlek. Funkar bra till länk tycker jag.