• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Träff

Rolex
Friends Of KS
Mm, man hör tyvärr redan surret om att "man ska ha handlat för si och så mycket för att få köpa" eller "du måste köpa minst två till Pannor samtidigt"..
Finns dock en viss flexibilitet nu tycker jag ändå.. Vill någon här ha en sådan modell går det troligen att lösa..
Jag har inget emot det. Är ju inte Panerais bästa kund direkt ändå :).
Jag tänker att @Ernesto har sagt att han fixar det vi ber om så borde inte vara några problem här på ks!! ;)
Det är ju därför jag finns! Ni frågar efter en Panerai, jag fixar den ;)
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Nu checkar vi ut för dagen...
IMG_20190318_160211.jpg

P.233
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Några kunder runt om i världen (inkl. @azcii och jag själv ;)) har fått möjlighet att köpa den nya Bronzon från den allra första batchen. Det är deras foton man ser lite här och var...
Allt den här marknadsföringen är bara JMP som försöker skapa en hype för en klocka som nästan alla redan känner till nu när den kommer släppas på bredare front..
Tack, då har jag äntligen fattat! :sorry:
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Utmärkt val! ”With their vertically brushed silver dials and steel bracelets, they stand out as something relatively unusual for the brand known for its consistent aesthetic”. Well done Panerai, well done!
Shit. Har jag blivit konservativ. Det låter orimligt. :D
 

Puryeah

Panerai
Jag driver med er. Om jag hade gillat den så hade det blivit en 44 såklart, men... den är ju hiskeligt ful. :D


Ahaaa, tji fick jag. Men ärligt talat så hade jag nog fan valt 42mm om jag skulle köpt en, åtminstone om jag hade haft lika stor Panerai-samling som många utav er. Känns som en rätt rolig ”daily” med en bra mångsidig storlek. Funkar bra till länk tycker jag.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Ahaaa, tji fick jag. Men ärligt talat så hade jag nog fan valt 42mm om jag skulle köpt en, åtminstone om jag hade haft lika stor Panerai-samling som många utav er. Känns som en rätt rolig ”daily” med en bra mångsidig storlek. Funkar bra till länk tycker jag.
Iofs, 42 kan vara bättre på länk än 44, det har du rätt i. Men, i övrigt är 42 för små.
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Noen som vet om de nye sub modellene har kommit til butikker enda? Sett noen bilder på nye bronzo og tenkte kanskje teste en 683 eller 42mm Carbotech om den går å få tag på til et ok pris.:rolleyes:
 
IMG_20190319_090854.jpg
Och där trillade den in! Känns förbannat bra att kunna tillföra en bild i den här tråden! Detta är min första Panerai och jag kunde inte fått tag i en bättre! Pam219 är en fantastisk skapelse! Jag va egentligen på jakt efter en 111/112 (velade om jag ville ha sekundvisare, men lutade åt utan) men dom uppfyllde alla villhöver punkter. Har dock alltid velat ha en klocka gjord för RÄTT arm då man inte bara en gång i livet fått höra att man har den på fel, och ofta använt kronan till att poängtera det uppenbara;) men vågade knappt drömma om att hitta en Destro. Sen snubblade jag över Hooks annons och saken va biff! Det va nästan som ett omen :)
Jag är förälskad :happyhappy:
 

Bilagor

  • IMG_20190319_090321.jpg
    IMG_20190319_090321.jpg
    114.1 KB · Visningar: 2
Topp