Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då kan jag lägga ner nu då...
Då kan jag lägga ner nu då...![]()
Sant. Behöver ett par pannor till då först.Nädå, nästa steg är att bli som @Palenkovich och @azcii som har panerai som följare samt JMP själv.
fräsch!
P-day i Amsterdam?Någon mer som är intresserad av Panerai GTG?
Får jag fortfarande delta trots att jag förmodligen inte kommer ha någon panna kvar?Någon mer som är intresserad av Panerai GTG?
Får jag fortfarande delta trots att jag förmodligen inte kommer ha någon panna kvar?
Typ vår idag
![]()
![]()
Okej, jag har en base PAM och skulle nu vilja byta ut "skruvstiften" mot vanliga bandstift. Men är högst osäker på om jag kan köpa vanliga 24 mm, passar de i hålen? Tycker ena skruven inte riktigt håller måttet längre, tror gängorna börjat ge vika. Någon som kan hjälpa mig?
Vore ändå rätt skönt att slippa deras egna "skruvstift"+rör och bara köra vanliga bandstift.
Får skylla mig själv att jag valde att bosätta mig i sthlm. Ska flytta till Åmål och köpa pannor istället för att lägga allting på kontantinsatsenGår både 933 och 112? Ack o ve!
Nej, det har jag förvisso inte gjort, det känns så ynkligt att gå dit med en liten rackarns skruv och be AD lösa detta haha!Har du provat att lämna in den hos en AD och bett se om de kan göra rent gängorna? Kanske det kan tas under en service på nå vis?
Får skylla mig själv att jag valde att bosätta mig i sthlm. Ska flytta till Åmål och köpa pannor istället för att lägga allting på kontantinsatsen
Nej, det har jag förvisso inte gjort, det känns så ynkligt att gå dit med en liten rackarns skruv och be AD lösa detta haha!
De släppte 5 (fem!) st online.. Du kan tänka dig hur många sekunder det tog för dem att sälja slut..Hur ska man tolka nedan från Panerai`s hemsida :
Bara ringa och beställa en då eller ?
PAM 00968
PANERAI SUBMERSIBLE BRONZO – THE ORIGINAL
SOLD OUT ON-LINE | NEXT DELIVERY FROM 19TH OF APRIL
https://www.panerai.com/fr/en/colle...sible/pam00968-submersible-bronzo---47mm.html
Balle va bra den är!!!![]()
Nästan perfekt....saknar plexi och en clean glasring a la Slytech....
Det går inte att byta mot vanliga bandstift. Däremot säljs det en del mellanting under typ devisen Spring bar for Panerai, som är tjockare i ena änden.Okej, jag har en base PAM och skulle nu vilja byta ut "skruvstiften" mot vanliga bandstift. Men är högst osäker på om jag kan köpa vanliga 24 mm, passar de i hålen? Tycker ena skruven inte riktigt håller måttet längre, tror gängorna börjat ge vika. Någon som kan hjälpa mig?
Vore ändå rätt skönt att slippa deras egna "skruvstift"+rör och bara köra vanliga bandstift.
Tusen tack, då har jag något att undersöka!Det går inte att byta mot vanliga bandstift. Däremot säljs det en del mellanting under typ devisen Spring bar for Panerai, som är tjockare i ena änden.
Tog helg tidigt idag, god helg på er kära ristis.
![]()