Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som krögare tar jag helg på måndagTog helg tidigt idag, god helg på er kära ristis.
![]()
Som krögare tar jag helg på måndag
Det är du mer än välkommen att göra! Jag kan köra en drive, flasha din Panerai vid beställnig så får du 20% rabatt på maten. Jag har Holy Cow Restauranger men är mest på den på Gästrikegatan och mer sällan på söder.Åhå? Något man ska besöka?
Det är du mer än välkommen att göra! Jag kan köra en drive, flasha din Panerai vid beställnig så får du 20% rabatt på maten. Jag har Holy Cow Restauranger men är mest på den på Gästrikegatan och mer sällan på söder.
Ska jag ha en, vilket inte är omöjligt, så blir det en Blonzo!De släppte 5 (fem!) st online.. Du kan tänka dig hur många sekunder det tog för dem att sälja slut..
Lär vara max samma i varje batch som går ut..
Nä det sa jag aldrigBasel har inget med panerai att göra, sådeså!
Vad hände i Basel?Nä det sa jag aldrigmen folk har varit mycket upprörda efter det där fiaskot
![]()
Patek släppte en ny nautilus med annual cal.Vad hände i Basel?
Patek släppte en ny nautilus med annual cal.
Något annat märke släppte nymålade befintliga modeller och ytterligare märken visade mest upp trams.
Fast de sa säkert deras fans om vad som Panerai visade upp i Geneve för ett par månader sen också![]()
Haha. Fantastiskt.![]()
Från Facebook/Paneristi.com
Haha ja, jag läste det![]()
Från Facebook/Paneristi.com
Underbart!Haha ja, jag läste det
Några veckor in, fortfarande smekmånad!
![]()
PAM 424
Snygg!Några veckor in, fortfarande smekmånad!
![]()
PAM 424
Det där är en väldigt väldigt bra klocka. Grattis.![]()
Slö lördag förmiddag, men 372 tillbaka på handleden
Väcker ha begär!![]()
Slö lördag förmiddag, men 372 tillbaka på handleden
Det är ju det. Iofs bara 6 dagar den fått vila, men var nog bara andra gången sen jag skaffade den som den fått stanna.Det där är en väldigt väldigt bra klocka. Grattis.
Snyggt! Har aldrig provat mitt gummi.![]()
En kaffe på altanen och 510 Q serie med gummi på armen.