Puryeah
Silver
![]()
En kaffe på altanen och 510 Q serie med gummi på armen.
Q serie är bra skit! Håll hårt i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
En kaffe på altanen och 510 Q serie med gummi på armen.
Den sitter mycket bra på dig! Kronskydd is the only way to go!Sandwichtavla i solen!
Måste ändå säga att 112 är enklare att uppskatta som panerookie än min 380 jag hade
![]()
![]()
![]()
Fegis! Radiomir är inte så läskigt.Den sitter mycket bra på dig! Kronskydd is the only way to go!
Tack!Q serie är bra skit! Håll hårt i den![]()
Fegis! Radiomir är inte så läskigt.
![]()
632 på PV!!
![]()
Jag är iaf hemma!!
Tavlan, visarna och nu Ponte Vechio bandet. Helt rätt, stört förälskadRiktigt mysig tavla på den!
Jag vill tro att du gjorde en 720 innan du fotade din 720 innan solen gick ner![]()
720 innan solen går ner.
Micah gör bra grejer, ja. Har inte beställt något själv, men han är att rekommendera. Dock utanför EU så räkna med tull+moms.Är det någon som beställt från denna hemsidan?
Verkar vara en grym kille!
https://www.vintagerstraps.com
Det borde du göra!Snyggt! Har aldrig provat mitt gummi.
Tack för det!Micah gör bra grejer, ja. Har inte beställt något själv, men han är att rekommendera. Dock utanför EU så räkna med tull+moms.
Det finns andra bra inom EU som gör väldigt liknande grejer.
Inte bara inom EU men en bra lista att plöja igenom: https://www.paneraisource.com/aftermarket_straps.shtmlTack för det!
Tips på sidor inom EU som gör något liknande?
Toshi, Mays Berlin, Corrigia, Lewis, Kostas, Sanders Handmade, Emre Leather Works, Visconti ...Tack för det!
Tips på sidor inom EU som gör något liknande?
Trist, men skönt att det gick bra!Jag och 590n är ute och inspekterar. Fyra träd på tomten vid sommarstugan föll under senaste stormen, ett på bastun (granen på bilden, den reste sig igen när vi kapade av den) och tre på stugan. Undrar vad odsen är.
Men nu är allt borta och inga större skador på stugan
![]()
Jag tog väl smällen för att hålla andelen träd som träffar något konstant, så du slappTrist men skönt att det gick bra!
Vi klarade oss bra i stormen, 15-18 träd på sommarstugetomten men båtar, bastu, husen och bilar klarade sig
Jag tog väl smällen för att hålla andelen träd som träffar något konstant, så du slapp(jag utgår från att det är så stormar fungerar)
Haha, lugnt. Men nästa storm kan nån annan ta det tycker jagFrugan hälsar och tackar!
Hehe