<--Någon mer som är intresserad av Panerai GTG?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
<--Någon mer som är intresserad av Panerai GTG?
Sorry! Felpostning. Då ställer jag frågan där istället.Det diskuteras i en dm tråd. @azcii sköter inbjudningarna
Det där är en otroligt vacker klocka! Jag har visserligen aldrig sett den IRL men på bilder är den otrolig.911 på Mays
![]()
Åh! Suget efter en 422.
Min tanke var att den skulle användas ibland. Problemet är att den tycks ha fastnat på armen, jag tar visserligen av den på kvällen men den är alltid på armen igen när jag har klätt på mig. Vet inte hur det går till!Paneraiklockor är ju inte världsbilliga precis så min lilla fundering är: Använder ni er Panerai som en daglig beater eller har ni andra billigare klockor för det ändamålet?
Jävligt snygg kombo, vad är det för band?
Jag har varit inne och kollat på annonsen flera ggr men timingen är fel. Bra beslut att behålla en vacker klocka!Tillbakadragen, 673 stannar hos mig!
![]()
Tycker du gör rätt! (Vet ju iofs inte vad du hade tänkt istället men 673an är ju fantastisk)Tillbakadragen, 673 stannar hos mig!
![]()
Tackar, behåller denna och kompletterar med en Radiomir 1940, det är planen.Tycker du gör rätt! (Vet ju iofs inte vad du hade tänkt istället men 673an är ju fantastisk)
En 587a eller hurTackar, behåller denna och kompletterar med en Radiomir 1940, det är planen.
Tackar, det dröjer nog inte länge innan du har en på armen !Jag har varit inne och kollat på annonsen flera ggr men timingen är fel. Bra beslut att behålla en vacker klocka!
Känns lite samma/lika, lutar idag mot en underbar blå 932.En 587a eller hur?
Det blir nog bra vilket som låter det som.Känns lite samma/lika, lutar idag mot en underbar blå 932.
Tackar, behåller denna och kompletterar med en Radiomir 1940, det är planen.
CBstraps icke längre existerande fluffigt 74.Jävligt snygg kombo, vad är det för band?
Nu är det snart dags
![]()
Nu är det snart dags
![]()
Klockan kan man däremot köpa av mig.Det andra köper du av @Anders W