Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbelpost men det här var ju sjukt kulköpte hem en lins till iPhonen för 400 spänn.
![]()
Repa på visaren eller smuts på glaset?Dubbelpost men det här var ju sjukt kulköpte hem en lins till iPhonen för 400 spänn.
![]()
Repa på visaren eller smuts på glaset?
Gillar bådaPanerai med sin kompis espresso.
![]()

Så snyggt!
Mhm. En 1312 minus blå sekund. Det funkar.Så snyggt!
Nja, precis gjort klart för min 4e panna... behöver inte bli 5 så snabbtMhm. En 1312 minus blå sekund. Det funkar.
Åk till Rom fort och köp en av 130.
5 är en rimlig siffra dock.Nja, precis gjort klart för min 4e panna... behöver inte bli 5 så snabbt![]()
Mhm. En 1312 minus blå sekund. Det funkar.
Åk till Rom fort och köp en av 130.
Hahaha5 är en rimlig siffra dock.
Nej, då 312 har fuuuuul grön lysmassa, inte alls samma färg på index. Den här är snarare en 727 utan de andra färgerna.Så en 312 fast lite smalare?![]()
Tur att vi alla är olika, annars hade det inte funnits tillräckligt många tillverkade pannor för oss.Grön lysmassa är mumma.![]()
) Finns den annars i exakt detta utförande? Var jävligt snyggJag står mig lite skeptisk. Vill gärna se att BEs gör något mer än bara att gravera baksidan
Finns den annars i exakt detta utförande? Var jävligt snygg
Finns med blå subsekund och annat band. 1312![]()
Band är ju det mest temporära som finns! Det byts ju ut på nix-komma-noll
Är ju den blå subsekunden man gärna slipper alltså..Finns med blå subsekund och annat band. 1312![]()
Är ju det bästa (det bra?) med PaneraiÄr ju den blå subsekunden man gärna slipper alltså..