Är ju det bästa (det bra?) med Panerai
Hade ju inte varit snygg på Den på bilden här ovan.. Tycker det skär sig.. På 682 är det snygg.. Speciellt dne nya när även texten har den färgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är ju det bästa (det bra?) med Panerai
Vet inte vilken modell du menar men jag menar allmänt att det är nice med den ljusblå subsekundenHade ju inte varit snygg på Den på bilden här ovan.. Tycker det skär sig.. På 682 är det snygg.. Speciellt dne nya när även texten har den färgen![]()
Varför är det ingen som säger något. Jag har ju fel här.Nej, då 312 har fuuuuul grön lysmassa, inte alls samma färg på index. Den här är snarare en 727 utan de andra färgerna.
Snyggt!Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Så jävla bra! GrattisDå hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Blir som sagt en riktigt trevlig samling tillsammans med övriga tre pannor!Så jävla bra! GrattisBehåll den nu förfan, låt den inte bli den nya forumslampan
![]()
Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Riktigt bra poppa!Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Yay! Gillar man den storleken på radiomir 1940 så är det 933 man ska ha.Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Dags att byta nick till sgtPanerai!Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Eller Sgt GalenPannaDags att byta nick till sgtPanerai!
Stort grattis!
Eller Sgt GalenPanna
Me saying nothingDet är galet många billiga och vanligtvis åtråvärda modeller på K&S just nu. Just sayin'
I know you want to.Me saying nothing![]()
Behöver man ha en vardagsdressare i stål så är ju den här helt rättYay! Gillar man den storleken på radiomir 1940 så är det 933 man ska ha.
Vilken jävla grym Panna!!
Haha. Ja.Vilken jävla grym Panna!!![]()
Det är galet många billiga och vanligtvis åtråvärda modeller på K&S just nu. Just sayin'