Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det skruvade stift på den där, eller sån där knapp på baksidan bandhorn? Tuber är främst praktiskt på skruvade stift så att bandet av misstag inte råkar skruva loss stiften. Vet inte om det är ett superproblem dock...
Sjunker allt djupare ner i Panerai-träsket... Är nu lycklig ägare till fyra armband och har börjat förbereda hustrun om att det kan komma fler klockor...![]()
Nöjd ned mitt senaste inköp: gul krokodil från abp concept.
Nu till min fråga: Armbandet hade löjligt små hål så rören går absolut inte in. Kommer det att bli problem?
Äntligen en Panerai som ruckar på min odelat avoga inställning till märket.![]()
![]()
![]()
![]()
Ny strap till Marie!! Det blåa bandet är mkt bra......men det kan bli lite 2 much....
Bästa fotot på en panna på åratal. Bra där.Tools...
![]()
Bara slå till mao. Vad väntar du på?Äntligen en Panerai som ruckar på min odelat avoga inställning till märket.
En väldigt fin och varierad samling.![]()
Paneraisallad. 602, 613, 1359, 416, 720. Toshi Old TImer, eBayAsso, Mays Mare, Mays Dark Grey 74, OEM Tan Asso. #Mårtdial #Mårtblur
Mange takk!En väldigt fin och varierad samling.
Säger hon så, din bättre hälft?Mange takk!
Synd att de går så lika![]()
![]()
Svärfar låter lite så ibland.Säger hon så, din bättre hälft?
Vem säljer? Var?Det den här claspen äkta panerai? Har aldrig sett ett liknade innan.![]()
![]()
![]()
Svara på min fråga iställetVem säljer? Var?
Jag har haft ett, mitt var lite kantigare, och borstat iofs. Vet inte om det polerade ser ut så. Men övergripande så har Panerai sådana spännen.Det den här claspen äkta panerai? Har aldrig sett ett liknade innan.![]()
![]()
![]()
Tyvärr...Jag har haft ett, mitt var lite kantigare, och borstat iofs. Vet inte om det polerade ser ut så. Men övergripande så har Panerai sådana spännen.
Och lädret ser bra ut med?Jag har haft ett, mitt var lite kantigare, och borstat iofs. Vet inte om det polerade ser ut så. Men övergripande så har Panerai sådana spännen.
Gör det. Hittar det inte.Svara på min fråga iställetsäljs på tradera.
Jag vann annonsen. Därav min fråga om det är äkta.Gör det. Hittar det inte.
Bra deal antar jag om du vågade gambla?Jag vann annonsen. Därav min fråga om det är äkta.
Hade höjt maxbud till bra mycket mer än vad det gick för.Bra deal antar jag om du vågade gambla?
De brukar säljas rätt billigt. Är inte så poppis. De flesta föredrar pre-v-spännen.Hade höjt maxbud till bra mycket mer än vad det gick för.
Me no like det där spännet.Och lädret ser bra ut med?![]()
Det är ju obekvämt, framförallt.De brukar säljas rätt billigt. Är inte så poppis. De flesta föredrar pre-v-spännen.
Det är ju obekvämt, framförallt.
Det den här claspen äkta panerai? Har aldrig sett ett liknade innan.![]()
![]()
![]()
Håller inte med! Däremot är dom tunna banden man måste använda obekväma.Det är ju obekvämt, framförallt.