Inte stor.Hur ser prutmånen ut på nya Panerai (har ingen upparbetad kontakt med Panerai-AD)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte stor.Hur ser prutmånen ut på nya Panerai (har ingen upparbetad kontakt med Panerai-AD)?
Tack! Verkar ha gått ett par 682 här på forumet, och häradet kring 60k känns väl ändå ok.
Hur ser prutmånen ut på nya Panerai (har ingen upparbetad kontakt med Panerai-AD)?
Hej vänner
Jag vet att det finns en separat tråd för värderingar men det är ni som är experterna.
Vad skulle ni uppskatta värdet till på denna Pam005: https://klocksnack.se/threads/panerai-pam005-luminor-marina-infobump.107970/
Den är alltså helt utan tillbehör men armband och spänne är orginal.
Tacksam för svar
Tack. Jag är spekulant på den, inte säljare. Men jag resonerar som du.Utan box och papper och med osäkerhet kring servicebehov så tror jag det kan bli lite svårt till det priset. Frågan är om inte ett äkthetsintyg och ett intyg från AD om att det inte föreligger något servicebehov kan hjälpa dig att få klockan såld.
Stämmer bra! Väntar otåligt på den rustiga patinan.Gillart! Antar att det är canvas kläder![]()
Äntligen panna. Mkt bra.![]()
God morgon ristas!
Tack. Jag är spekulant på den, inte säljare. Men jag resonerar som du.
Om jag jämför med liknande modeller som sålts den senaste tiden så har dem varit kompletta och utan ev. servicebehov och där har priset bara varit 2-4’ högre.
Go big, men den ser inte big ut. Go for it..Prövade en PAM 682 igår, blev väldigt positivt överraskad.
Lider av att jag är finlemmad (16,5-17), men tycker nog att det funkade halvt ok att bära upp 42 mm, åtminstone om man tänker att den "ska" vara stor..
![]()
Vad säger expertisen? Go big, or go home?
Du kan nog till och med komma ner några tusenlappar under 60-strecket för en 682 om den inte är helt ny förståss. En riktigt trevlig klocka som var min första panna!Tack! Verkar ha gått ett par 682 här på forumet, och häradet kring 60k känns väl ändå ok.
Hur ser prutmånen ut på nya Panerai (har ingen upparbetad kontakt med Panerai-AD)?
Grattis!Då hälsar vi nyförvärvet Pam933 välkommenmin i mitt tycke redan starka trippel blev nu en riktigt trevlig kvartett!
![]()
Höjs det bara på vissa? Inte samtliga?Prishöjning med en eller ett par tusenlappar på referenser som tex 1033, 1392, 1312, 1351. För er vetskap![]()
Höjs det bara på vissa? Inte samtliga?
1033va?Good Weekend from Florence .![]()
Wirelugs ärTror minsann att jag har gått och blivit betuttad i 687! Fejk patina jag vet, men den är ju sjukt vacker ( i vart fall på bild, inte sett den live). Det förvånar mig stort eftersom jag inte tidigare gillat Radiomir, wirelugs och brun tavla. Bild stulen från World Wide Web
![]()
Tror minsann att jag har gått och blivit betuttad i 687! Fejk patina jag vet, men den är ju sjukt vacker ( i vart fall på bild, inte sett den live). Det förvånar mig stort eftersom jag inte tidigare gillat Radiomir, wirelugs och brun tavla. Bild stulen från World Wide Web
![]()
Tror minsann att jag har gått och blivit betuttad i 687! Fejk patina jag vet, men den är ju sjukt vacker ( i vart fall på bild, inte sett den live). Det förvånar mig stort eftersom jag inte tidigare gillat Radiomir, wirelugs och brun tavla. Bild stulen från World Wide Web
![]()