Ännu bättre!!![]()
Literally ett par.![]()
Precis, du äger redan 50% av samlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu bättre!!![]()
Literally ett par.![]()
Helt rätt, nu är klockan i fråga dock bara ca 2-3 år gammal så vill nog hellre att den är oöppnad. Men helt rätt absolut.
Det är väl ingen som öppnar baklocket på en typ ny panna?On du vill ha en oöppnad får du nog gå till en av våra kära ADs och köpa en. Annars får du svårt att hitta en tror jag
Det är väl ingen som öppnar baklocket på en typ ny panna?
Gör jag?Precis, du äger redan 50% av samlingen
Äh, det var ju uppenbart att han syftade på oöppnad såsom i oöppnat baklock.Jag läser oöppnad som oanvänd, det var nog jag som var för liberal i min tolkning
Vi vet inget mer, men eftersom det har kikat fram redan nu så lär det inte vara till SIHH 2020. Förra året (eller om det var förförra) släpptes lite nya basmodeller utan direkt tidigare annonsering mitt under året också, så ... det kommer nog i höst.En fråga till den samlade expertisen. Någon som vet mer gällande 914/915 t.ex. tidpunkt för officiell presentation - eller de är SMHI 2020 som gäller, fler bilder m.m.
Vi vet inget mer, men eftersom det har kikat fram redan nu så lär det inte vara till SIHH 2020. Förra året (eller om det var förförra) släpptes lite nya basmodeller utan direkt tidigare annonsering mitt under året också, så ... det kommer nog i höst.
Vi har ju sett en del mer från SIHH 2019 som inte har kikat fram officiellt ännu också. Så, ja det kommer mer.Tack - kan bli en spännande höst. Kanske kommer mer...
Äh, det var ju uppenbart att han syftade på oöppnad såsom i oöppnat baklock.
Äh, det var ju uppenbart att han syftade på oöppnad såsom i oöppnat baklock.
Don't drink and Panerai.Och inte för mig när jag var lite på snusen igår
Alkohol kan leda till tillfällig intelligens-allergi, men det är oftast övergåendeOch inte för mig när jag var lite på snusen igår
Blev sugen på att köra nån variant av de blåa på 779:an.. typ petroleumblå ...eller orangeNu när det är sommar och folk postar canvas, så hittade jag en sajt med billiga sådana.
https://www.miros-time.de/zweiteiler/canvas-split-bänder/
Vadå eller?Blev sugen på att köra nån variant av de blåa på 779:an.. typ petroleumblå ...eller orange![]()
Haha, sant..Vadå eller?
![]()
Hit or miss?
Du får tolka som du vill.Hit tycker jag, absolut inte som enda-panna dock. Eller syftade du enbart på klocka/band-kombon?
Sneglade lite på den på länk idag hos Krons. Gillart.
Gillar’t. Med sandwich och utan datum hade den varit ännu ballare.![]()
Hit or miss?
Hit tycker jag, absolut inte som enda-panna dock. Eller syftade du enbart på klocka/band-kombon?
Sneglade lite på den på länk idag hos Krons. Gillart.
Gillar’t. Med sandwich och utan datum hade den varit ännu ballare.
![]()
Hit or miss?