Du är ju ganska hip. El-cykel och allt...När gammal man försöker vara hip så kör han NATO och har en tröja som det står VINTAGE på, det är faktiskt sen gammalt.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är ju ganska hip. El-cykel och allt...När gammal man försöker vara hip så kör han NATO och har en tröja som det står VINTAGE på, det är faktiskt sen gammalt.
![]()
Det är inte direkt den hippaste elcykeln på planeten dock.Du är ju ganska hip. El-cykel och allt...
Bra fö att matcha italiensk tisha med italiensk klocka.Det är inte direkt den hippaste elcykeln på planeten dock.
![]()
När den var ny så matchade den urtavlan på 602. Nu matchar den snarare urtavlan på 605.
1600-isch, har jag för mig.Black on black on black
![]()
Vad kostar ett kort gummi? Har normallängd nu men får köra på innersta hålet och den sitter inte riktigt bra.
Black on black on black
![]()
Vad kostar ett kort gummi? Har normallängd nu men får köra på innersta hålet och den sitter inte riktigt bra.
Alright, blir att nöja sig med detta1600-isch, har jag för mig.
Bra tips! Kör på det eller bara nöjer mig. Får se hur det känns efter ett par dagarDe små gummina är små, väldigt små. alltså varning på hur små de är.
Tips - köp after market band där du kan välja storleken själv
Jag gillart, kör tills ni blir kompisar![]()
Försöker fortfarande bli kompis med canvasbandet, nu på Loopen marina.
Är det sunburst jag ser?Skåda, en potentiell drömpanna, en "Base Bettarini Bucherer" (BBB) (kanske i titan, kanske med 8-dagarsverk) för Paneristi Sweden. Tyvärr är ref 1523 redan tagen.
![]()
Jag tar två. Photoshop är kul.
Fasen, jag borde skrivit "azcii är en fjant på Photoshop" eller något sånt istället för "L swiss made L"![]()
Kan inte riktigt förstå (mig själv) varför 911 ger habegär och denna ger hatbesvär.Skåda, en potentiell drömpanna, en "Base Bettarini Bucherer" (BBB) (kanske i titan, kanske med 8-dagarsverk) för Paneristi Sweden. Tyvärr är ref 1523 redan tagen.
![]()
Fasen, jag borde skrivit "azcii är en fjant på Photoshop" eller något sånt istället för "L swiss made L"![]()
Nej. Bucherer-style. En helt annan urtavla.Är det sunburst jag ser?![]()
PuhNej. Bucherer-style. En helt annan urtavla.
https://www.bucherer.com/ch/en/product/panerai-radiomir-pam00695
Du är lite konstig du.
Skåda, en potentiell drömpanna, en "Base Bettarini Bucherer" (BBB) (kanske i titan, kanske med 8-dagarsverk) för Paneristi Sweden. Tyvärr är ref 1523 redan tagen.
![]()
Vill ha!!Skåda, en potentiell drömpanna, en "Base Bettarini Bucherer" (BBB) (kanske i titan, kanske med 8-dagarsverk) för Paneristi Sweden. Tyvärr är ref 1523 redan tagen.
![]()
Du som är en mästare på att tillverka band! Hur meckigt är det att byta söm på bandet? Tror jag skulle gilla det bättre medJag gillart, kör tills ni blir kompisar![]()
En Submersible DueVet inte riktigt vad jag känner för nya oerhört limiterade suben, tankar? Visst due säljer bra men...
![]()
![]()
Panerai's marketing team: Built for modern day heroes with 30m water resistance.En Submersible Due
Det är inte så meckigt, tar väl max en halvtimme, hjälper jag gärna dig med om du vill.Du som är en mästare på att tillverka band! Hur meckigt är det att byta söm på bandet? Tror jag skulle gilla det bättre med
En mindre skrikig söm.
![]()
Försöker fortfarande bli kompis med canvasbandet, nu på Loopen marina.
@Caravelle33 lånar @mårt s t-shirt, case closedNär gammal man försöker vara hip så kör han NATO och har en tröja som det står VINTAGE på, det är faktiskt sen gammalt.
![]()