JuuuuupSkaffat en 682?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JuuuuupSkaffat en 682?
Juuuuup
Ett annat tips. Om du tycker att kronskyddet känns lite scary och kan stöta emot din handled, så finns det en riktigt awesome modell som har allt ... 796.
Vem är det som har en 796 här, förresten? Kan man få ett foto på baksidan?![]()
Right. Tackar.796 är jättetrevlig och bärs bekvämt.
Edit: Härligt svettig baksida såg jag nu, kanske tvättdax
![]()
![]()
![]()
Right. Tackar.Cool baksida, indeed.
Nu framstår du som mindre begåvad än vad du ärPanerais bästa instegsmodell (hej @Ernesto och @kmg) heter 590 (hej @metamorfos och många fler). Den borde alla prova.
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00590-luminor-8-days---44mm.html
Så jävla bra...
Jag vet inte om jag ska gilla det där inlägget eller inte.Nu framstår du som mindre begåvad än vad du är. 590 är inte en instegsmodell!!! Luras inte
![]()
Baam!
Panerais bästa instegsmodell (hej @Ernesto och @kmg) heter 590 (hej @metamorfos och många fler). Den borde alla prova.
https://www.panerai.com/en/collections/watch-collection/luminor/pam00590-luminor-8-days---44mm.html
Nu framstår du som mindre begåvad än vad du är. 590 är inte en instegsmodell!!! Luras inte
![]()
Typ allas första pannor. Även om min var en radiomir dito.Det var det som var syftet med skämtet, jag brukar kalla 510/560/590 för instegare till @Ernesto's missnöje. För de var de jag vägde mellan för mina första panna.
Återigen, de är inga instegare. Bara mina instegare
Du glömde 795Då ska du inte ha någon av de modellerna. Kolla på 005, 111, 510, 776 eller 590 ...
Hörnini andra, vilka bra bettarinimodeller som är Marina har jag glömt?
Det är ingen dressare (bara det mest uppklädda OP spottat ut sig). Kör på!Är det ett big no-no att sätta på gummi på en 512 (om den räknas som dressare)?
Kan Patek slänga gummi på aquanauten behöver man nog inte ha minsta dåliga samveteÄr det ett big no-no att sätta på gummi på en 512 (om den räknas som dressare)?
Det är ingen dressare (bara det mest uppklädda OP spottat ut sig). Kör på!
Tack! Verkar råda konsensus bland er Panerai-kunniga.Kan Patek slänga gummi på aquanauten behöver man nog inte ha minsta dåliga samvete![]()
796 är jättetrevlig och bärs bekvämt.
Edit: Härligt svettig baksida såg jag nu, kanske tvättdax
![]()
![]()
![]()
Jäkligt snyggt, vilken modell är det?Testar blått..
![]()
Jäkligt snyggt, vilken modell är det?
Nä, egentligen inte.Sjukt fin, grymt med den baksidan och blåa detaljen, finns den fast spegelvänd så att säga?
Är det någon skillnad på 722 och 1392, förutom länken?
Har länge tittat på just 682 och haft rätt stora förväntningar....tyvärr så sitter den inte bekvämt på min handled så det blir nog en kort romans.Grattis! Den är riktigt bra, saknar min till och från... får nog bli en till sen i framtiden![]()
Är det någon skillnad på 722 och 1392, förutom länken?
Faktiskt inte![]()
Då kan både mitt norra och södra öga ha rätt! Hah.
Kan ju ha varit en viss person som sålt den![]()