• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hämtade precis ut ett grönt 24/22 gummi i standardlängd på Nymans, men eftersom det tog hundra år att få det så har jag hunnit sälja pannan. Hojta om någon är sugen på att slippa vänta, de är vad jag förstår lite svåra att få tag på.

Out and about
4A8646D8-5016-4BA3-87A5-B1EA67982412.jpeg

Som tidigare talare har sagt, det kupade glaset saknas. Men det finns någon mer ecru med kupat som jag minns att jag sneglat på. Har dock valt att ha flera "billiga" pannor än få dyra.

Kolla på 401 till 406 samt 429, 431, 433, 435.
WOW, några av dem har jag helt missat, gillar 403 & 433, den sistnämda har du redan va ?
Tål o funderas på.........

WOW, några av dem har jag helt missat, gillar 403 & 433, den sistnämda har du redan va ?
Tål o funderas på.........
Det är ingen som helst skillnad på klockorna som jag listade förutom bakboetten. De är specifika boutique editions som 416 etc. Så du borde gilla alla :) och nej jag har ingen.

Tillbaka
Topp