Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir väldigt grönt!33st och 400.000:-. Oddsen är emot mig!
![]()
Grönt är ju bra sköntDet blir väldigt grönt!
Fint parNy panna och blågummi
![]()
Tackar! Plexi är svårslaget.Fint par
GrattisNy panna och blågummi
![]()
Riktigt bra duo!Ny panna och blågummi
![]()
Ursäkta min nybörjarfråga, men vad är det för referens? Sett den flyga förbi i flödet några gånger och fastnar alltid för dykarna på undervattensfarkosten.
Ursäkta min nybörjarfråga, men vad är det för referens? Sett den flyga förbi i flödet några gånger och fastnar alltid för dykarna på undervattensfarkosten.![]()
De är en för varje boutique så bra många fler.416
Det är flera som ser likadana ut, med gravyren på baksidan som skiljer sig åt mellan de olika boutique editions. Tror de är typ 10 stycken?
De är en för varje boutique så bra många fler.
https://watchbase.com/blog/2015/04/01/panerai-boutique-edition-the-luminor-marina-casebacks/
Plus de två nya, Seoul och London
Yes. SLC für alles.Så pass? Har alla den lilla reliefubåten också?
Undervattensfarkosten = S.L.C Siluro a Lenta Corsa., långsamtgående torped. Eller Maiale, grisen, som den ofta kallas för.Ursäkta min nybörjarfråga, men vad är det för referens? Sett den flyga förbi i flödet några gånger och fastnar alltid för dykarna på undervattensfarkosten.![]()
Ahh, just "grisen" har jag hört i något annat sammanhang om "undervattensfarkosten". Jag tänkte spontant på om detta skulle varit någon variant av "sjöuggla", men det kändes inte helt rätt heller. Nåja, man lär sig något varje dag!Undervattensfarkosten = S.L.C Siluro a Lenta Corsa., långsamtgående torped. Eller Maiale, grisen, som den ofta kallas för.
795 med bakgrundsfärg
![]()
![]()