• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gick tillbaka till original strap för 560 (antar att det är ett ”calf ponte vecchio”). Det är ju snyggt men i ärlighetens namn det minst bekväma av de jag köpt på mej. Ni med erfarenhet, kommer det att mjukna med tiden?
2D32B9D8-66F3-484F-A1C4-DD3C8AB0D595.jpeg

Gick tillbaka till original strap för 560 (antar att det är ett ”calf ponte vecchio”). Det är ju snyggt men i ärlighetens namn det minst bekväma av de jag köpt på mej. Ni med erfarenhet, kommer det att mjukna med tiden?
2D32B9D8-66F3-484F-A1C4-DD3C8AB0D595.jpeg
Ja det kommer det. De jag slitit in har blivit riktigt sköna.

• Like
Reactions: r9t
Hur skulle ni värdera dessa? Klocka 1 utan box och cert men Nyligen servad och har kvar 7 månaders servicegaranti från Panerai. I servicen ingick ”movement testing,general testing,quality control and we change the strap,crystal,dial,hand set and the hands.” Alt klocka 2 med box och cert men utan känd servicehistorik. Båda klockorna är pam00190 och prisskillnaden är drygt 3000kr där klocka nr 2 är den dyrare. Båda har 12 månaders garanti från säljaren

Hur skulle ni värdera dessa? Klocka 1 utan box och cert men Nyligen servad och har kvar 7 månaders servicegaranti från Panerai. I servicen ingick ”movement testing,general testing,quality control and we change the strap,crystal,dial,hand set and the hands.” Alt klocka 2 med box och cert men utan känd servicehistorik. Båda klockorna är pam00190 och prisskillnaden är drygt 3000kr där klocka nr 2 är den dyrare. Båda har 12 månaders garanti från säljaren
Klocka 2 har min röst.

Om du är helt säker på att du vill behålla den så hade jag tagit nr 1. Är du en notorisk flippare så nr2

Tillbaka
Topp