8 tror jag vi blirHur många är det som ska åka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
8 tror jag vi blirHur många är det som ska åka?
8 tror jag vi blir
Ja så kan det var kanske...
https://www.dalucastraps.com/blog/this-is-who-should-buy-a-panerai/
Instämmer, men han skriver en del poster som är ok och kan vara kul att läsa men alla syftar till att köpa band från honom. Ha själv inte provat på dom banden så jag kan inte uttala mig om dom.Kul idé med bloggposten, men jag himlade ordentligt med ögonen åt tanken med ryggdunket som var "vi som är bekväma med den uppmärksamhet vi får för våra klockor" samt slutklämmen att man skulle köp band utav författaren utav bloggposten
8 från oss, tror jag.Hur många är det som ska åka?
vet inte vad som händer på en sådan tillställning men övertygad om att ni får det askul8 från oss, tror jag.
Det blir första gången för mig. Jag och/några av de andra återkommer säkert med rapport!vet inte vad som händer på en sådan tillställning men övertygad om att ni får det askul![]()
![]()
602 på Mays Dark Grey 74
LillfingretSitter och funderar lite på hur hårt jag egentligen gillar att spänna mina straps, såklart en smaksak men frågar ändå.
Med klockan på handleden, får ni plats med tummen eller lillfingret typ mellan rem och handled eller snortajt?
Sitter och funderar lite på hur hårt jag egentligen gillar att spänna mina straps, såklart en smaksak men frågar ändå.
Med klockan på handleden, får ni plats med tummen eller lillfingret typ mellan rem och handled eller snortajt?
Kör alltid pekfingertestetSitter och funderar lite på hur hårt jag egentligen gillar att spänna mina straps, såklart en smaksak men frågar ändå.
Här kommer en call to arms (pun intended), det var längesedan en del här postade wristshots av sina pannor (pan intended). Jag postade dagens klocka ovan, några andra gjorde det också, men kom igen alla ni som inte är så aktiva annars. Let's see era pannor.![]()
Kvällspromenad med 112Här kommer en call to arms (pun intended), det var längesedan en del här postade wristshots av sina pannor (pan intended). Jag postade dagens klocka ovan, några andra gjorde det också, men kom igen alla ni som inte är så aktiva annars. Let's see era pannor.![]()
Här kommer en call to arms (pun intended), det var längesedan en del här postade wristshots av sina pannor (pan intended). Jag postade dagens klocka ovan, några andra gjorde det också, men kom igen alla ni som inte är så aktiva annars. Let's see era pannor.![]()
Tight som en bäver i ett stuprör då m a o![]()
422 och tajt idag, får knappt in en tandpetare. Kör lösare när jag är ledig, eftersom jag springer hela tiden på restaurangerna så känns det tryggare att klockan sitter tajt
Förstår inte problemet!Tanken slog mig att jag har 6 nya band på ingång nu, jag har inget problem. Jag lovar!
Förstår inte problemet!