• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kul idé med bloggposten, men jag himlade ordentligt med ögonen åt tanken med ryggdunket som var "vi som är bekväma med den uppmärksamhet vi får för våra klockor" samt slutklämmen att man skulle köp band utav författaren utav bloggposten
Instämmer, men han skriver en del poster som är ok och kan vara kul att läsa men alla syftar till att köpa band från honom. Ha själv inte provat på dom banden så jag kan inte uttala mig om dom.

PAM590.jpg

Sitter och funderar lite på hur hårt jag egentligen gillar att spänna mina straps, såklart en smaksak men frågar ändå.
Med klockan på handleden, får ni plats med tummen eller lillfingret typ mellan rem och handled eller snortajt?

Här kommer en call to arms (pun intended), det var längesedan en del här postade wristshots av sina pannor (pan intended). Jag postade dagens klocka ovan, några andra gjorde det också, men kom igen alla ni som inte är så aktiva annars. Let's see era pannor. :)

Här kommer en call to arms (pun intended), det var längesedan en del här postade wristshots av sina pannor (pan intended). Jag postade dagens klocka ovan, några andra gjorde det också, men kom igen alla ni som inte är så aktiva annars. Let's see era pannor. :)

Du har ju redan tagit bild på min idag, så jag kommer med revansch imorgon istället

Tillbaka
Topp