Precis fått hem ett grått canvas från Strapped, perfekt passform på 682
![]()
Ser ut mer som ett sailcloth, lite plastig feeling? Eller ljuger bilden för en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis fått hem ett grått canvas från Strapped, perfekt passform på 682
![]()
Fan så kul, grattis !Och där kom den, Pam682
![]()
Tack så mycketFan så kul, grattis !![]()
Grattis!!Och där kom den, Pam682
![]()
44mm regnNu är det tisdagsmys efter 40 mm regn...
![]()
Ett nytt band trillade in. Har inte hunnit göra något med det än, men under tiden kan ni få gissa bandmakare och modell (bonuspoäng för storlek). @metamorfos får inte gissa.
![]()
Mays?Ett nytt band trillade in. Har inte hunnit göra något med det än, men under tiden kan ni få gissa bandmakare och modell (bonuspoäng för storlek). @metamorfos får inte gissa.
![]()
Mays.
Och där kom den, Pam682
![]()
Mums...Box stitch ftw?
![]()
Tack ska du haRiktigt bra!
Gratulerar unge man!
Du borde plocka vad det är för band, du har ett.Mums...
Ingen aning men snyggt som fan är detEtt nytt band trillade in. Har inte hunnit göra något med det än, men under tiden kan ni få gissa bandmakare och modell (bonuspoäng för storlek). @metamorfos får inte gissa.
![]()
Mays Marea, såg lite fulare ut på bilden så jag tvekadeDu borde plocka vad det är för band, du har ett.Men våra kanske ser lite olika ut.
Ja, jag tror ditt är något ljusare och mindre patinerat. 27/26, men annars rätt.Mays Marea, såg lite fulare ut på bilden så jag tvekade
Gissar på 26/26 125/80
Menade GULARE! inte fulare... Förlåt!Mays Marea, såg lite fulare ut på bilden så jag tvekade
Gissar på 26/26 125/80
Menade GULARE! inte fulare... Förlåt!
Ja, då har man pengar helt enkeltHah! Såg ni att en hel del av de som köpte en 961, alltså en av 33 som dessutom fick hänga med COMSUBIN i några dagar, faktiskt inte ville ha den upplevelsen utan bara klockan. Waste.
https://www.tapatalk.com/groups/paneristi/comsubin-training-session-t311029.html#p1634277