Pre-A PAM001 på Mays-Berlin "33"
![]()
Ta med exakt denna kombo på GTGn, tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pre-A PAM001 på Mays-Berlin "33"
![]()
Men.... hur kan de göra så många fel på sin hemsida? Någon måste väl ha lite ansvar kan man tycka.Jag och @mårt sprang in i samma sak, vi tror de har satt fel namn på en utav de nya 42orna.
Men.... hur kan de göra så många fel på sin hemsida? Någon måste väl ha lite ansvar kan man tycka.
Jaja jag ska inte köpa en sån iaf men jag blev förvånad bara.
Får man posta bilder här även om man svikit märket för stunden?
422...
![]()
Alla är välkomna, alltid. För vi vet att du kommer tillbaka till värmen, förr eller senareFår man posta bilder här även om man svikit märket för stunden?
422...
![]()
Alla är välkomna, alltid. För vi vet att du kommer tillbaka till värmen, förr eller senare![]()
Blev en tudor igår men håller redan utkik efter en Panna igen men vet inte vad jag vill ha för tillfälletVa blir det istället då? Ny panna?
Kanske en 233a? Om du gillade power reserven på din 422aBlev en tudor igår men håller redan utkik efter en Panna igen men vet inte vad jag vill ha för tillfället
Härligt, grattis!! Bästa allroundmodellen!Första dygnet med Panerai avklarat och jag älskar det!Har velat fram och tillbaka kring modeller osv i ett halv år men igår slog jag äntligen till på en PAM422
![]()
Första dygnet med Panerai avklarat och jag älskar det!Har velat fram och tillbaka kring modeller osv i ett halv år men igår slog jag äntligen till på en PAM422
![]()
Härligt, grattis!! Bästa allroundmodellen!
Tackar! Den har allt som behövs i en perfekt Panerai enligt migGrattis![]()
Ser bra ut på bilden men kan tänka mig att det är lite svårare att matcha gula bandet till övriga kläder eller väskor mm som inte brukar vara gula direkt. Eller kanske det som är tanken, att det ska kontrastera? Svarta skor, byxor o skjorta men gult alligator och skosnören kanske??Nytt strap till 911an
Gult OEM alligator
Vetifan vad jag tycker .. ville prova något nytt, blev väl helt ok med tanke på vad det är för färg
![]()
Får köpa en gul mankini till nästa sommar helt enkeltSer bra ut på bilden men kan tänka mig att det är lite svårare att matcha gula bandet till övriga kläder eller väskor mm som inte brukar vara gula direkt. Eller kanske det som är tanken, att det ska kontrastera? Svarta skor, byxor o skjorta men gult alligator och skosnören kanske??![]()
Ser bra ut på bilden men kan tänka mig att det är lite svårare att matcha gula bandet till övriga kläder eller väskor mm som inte brukar vara gula direkt. Eller kanske det som är tanken, att det ska kontrastera? Svarta skor, byxor o skjorta men gult alligator och skosnören kanske??![]()
Ville inte skriva det men det var ju såklart min spontana tankeFår köpa en gul mankini till nästa sommar helt enkelt
Nytt strap till 911an
Gult OEM alligator
Vetifan vad jag tycker .. ville prova något nytt, blev väl helt ok med tanke på vad det är för färg
![]()
Bästa pannan!Första dygnet med Panerai avklarat och jag älskar det!Har velat fram och tillbaka kring modeller osv i ett halv år men igår slog jag äntligen till på en PAM422
![]()