Jag har därmed båda modellernaJa. Glasring och glas gör en jäkla skillnad på proportionerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har därmed båda modellernaJa. Glasring och glas gör en jäkla skillnad på proportionerna.
Nej! Helt förståligt. Jag har också tittat på den. Men nöjer mig med Bam00632 för nuDras till denna, helt underbar, finns ingenting o klaga på.
Är det fippligt o byta strax med wire lugs ?
Ref 685
![]()
Dras till denna, helt underbar, finns ingenting o klaga på.
Ref 685
![]()
Nej! Helt förståligt. Jag har också tittat på den. Men nöjer mig med Bam00632 för nu
![]()
Den där har väl bara 30m WR... Det kan man klaga på... Har varit extremt sugen på 687 men dissat den pga WR.Dras till denna, helt underbar, finns ingenting o klaga på.
Ref 685
![]()
Satan, visste att det var något jag missat ! :-(Den där har väl bara 30m WR... Det kan man klaga på... Har varit extremt sugen på 687 men dissat den pga WR.
Då var det dags igen
Har klämt, kännt, vridit och vänt. Köpt och sålt ett gäng pannor sen jag köpte den första för 11 månader sedan. En klocka som varje gång den passerat i ngt flöde fått det att pirra till lite extra har varit denna som också uppfyller övriga önskemål som jag har kommit fram till att jag gillar, så som gamla Bettarini caset, glasringen, glaset mm
Hade turen att hitta denna i vårt grannland Norge, 1 av 159 tillverkade så gott som oanvänd.
PAM 001Q, kanske här för att stanna!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tyckte det var så fippligt att jag inte pallat byta mer än en gång. På min 111 så kunde jag byta nån gång varje dag (eller mer).Dras till denna, helt underbar, finns ingenting o klaga på.
Ref 685
![]()
Tack, det börjar ta form... Tror i vart fall att jag börjar hitta vad jag uppskattar mest.Gah! Nej så bra!
Din samling börjar blir riktigt fet nu
Den där har väl bara 30m WR... Det kan man klaga på... Har varit extremt sugen på 687 men dissat den pga WR.
Satan, visste att det var något jag missat ! :-(
Men om man inte ska simma med uret, borde det ju funka.
Dra ballen i gruset vad bra!!!! Snacka om att gå från klarhet till klarhet!Då var det dags igen
Har klämt, kännt, vridit och vänt. Köpt och sålt ett gäng pannor sen jag köpte den första för 11 månader sedan. En klocka som varje gång den passerat i ngt flöde fått det att pirra till lite extra har varit denna som också uppfyller övriga önskemål som jag har kommit fram till att jag gillar, så som gamla Bettarini caset, glasringen, glaset mm
Hade turen att hitta denna i vårt grannland Norge, 1 av 159 tillverkade så gott som oanvänd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dra ballen i gruset vad bra!!!! Snacka om att gå från klarhet till klarhet!
Smaken är som baken. Och vad man tycker är viktigt skiljer sig också.Den där har väl bara 30m WR... Det kan man klaga på... Har varit extremt sugen på 687 men dissat den pga WR.
Du är inte klok du, men stort grattis.Då var det dags igen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen protest på det!Du är inte klok du, men stort grattis.
Hade jag haft pengar så hade jag nog haft ett par till. Men jag har inga andra klockor längre heller.Ingen protest på det!
Fast du har fler... Jag har ett mål att landa på 3st
Jag tycker det är tur att man begränsas av pengarHade jag haft pengar så hade jag nog haft ett par till. Men jag har inga andra klockor längre heller.
Jo, det gör alla tillverkare.Stämmer inte det att Panerai är ISO-certifierade så att man kan verkligen utnyttja dessa 30m?
Tur att jag är här igen och styr upp er lite.Satan, visste att det var något jag missat ! :-(
Men om man inte ska simma med uret, borde det ju funka.
Nice catch! Lägg upp en gruppbild på samlingen nuDå var det dags igen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, du högg en sådan. Är du nöjd? Jag har original-bobble-head faktiskt, skaffade för något år sedan.
Väntar du på 931?Tur att jag är här igen och styr upp er lite.
Går att bada med den också, men rent principiellt är jag emot 30m till den modellen, annars hade jag köpt den andra för längesedan.