• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG-starter-kit

IMG_20190918_214729_461.jpg

Ping @Matts ;)

Är på jakt igen, satan vilket meck! Min prisbild stämmer inte riktigt överens med det jag vill ha. :D
Tror jag ska satsa på en 111 eller 112 denna gång, vill helst ha den äldre boetten. Kikat lite på 000 också eftersom stålbaksida är gött men man vill ju helst ha sandwish liksom.

Är på jakt igen, satan vilket meck! Min prisbild stämmer inte riktigt överens med det jag vill ha. :D
Tror jag ska satsa på en 111 eller 112 denna gång, vill helst ha den äldre boetten. Kikat lite på 000 också eftersom stålbaksida är gött men man vill ju helst ha sandwish liksom.
De raderna skulle kunna vara ett utdrag från min dagbok.:D

De raderna skulle kunna vara ett utdrag från min dagbok.:D
Haha! Ja ja, det är bara att sluta vela och komma till skott. Nu är klockan bokad, blir nog bra.

Min PAM560 är nog den klocka jag varit mest nöjd med av alla jag ägt, bar den oavbrutet i 2 månader. Men så fort jag klämde på den 111 som @Dixie hade så visste jag att jag hellre ville ha gamla boetten och sandwich. Rätt stor skillnad mellan boetterna.

Haha! Ja ja, det är bara att sluta vela och komma till skott. Nu är klockan bokad, blir nog bra.

Min PAM560 är nog den klocka jag varit mest nöjd med av alla jag ägt, bar den oavbrutet i 2 månader. Men så fort jag klämde på den 111 som @Dixie hade så visste jag att jag hellre ville ha gamla boetten och sandwich. Rätt stor skillnad mellan boetterna.
Och glaset!

Tillbaka
Topp