Har fått nån idé sista veckan att jag gillar att ha 26mm band i 24mm luggarna , nån annan som drabbats av det någon gång? Åsikter om det?
Det fyller ut så gött...
![]()
Aldrig provat, återkommer med bildbevis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har fått nån idé sista veckan att jag gillar att ha 26mm band i 24mm luggarna , nån annan som drabbats av det någon gång? Åsikter om det?
Det fyller ut så gött...
![]()
Blir onekligen väldigt intressant att se.. Subbarna var ju verkligen i överlägset fokus 2019 där både sub-offensiven i sig, upplevelserna kopplat till vissa subs, samt den nya Bronzon 968 (i och med att den läckte tidigt) delade på nämnda fokus. I övrigt var det lite blandade skurar av primärt hemliga sneak peaks av annat som komma skulle/ska under 2019. De olika 99X är väl de som smällt högst av dessa, med Verde Militare-editions och ovannämnda 992 som jag tycker är jäkligt cool..Men hörnini potentiella Dr. Frankensteins, nu är det ju dags att börja drömma om SIHH2020 och prata om helt motsatta modellidéer på paneristi.com.
Grym bild720 är riktigt nice.
![]()
720 är riktigt nice.
![]()
Det kommer garanterat fler modeller i 42 mm, annars är de ju tokiga. De måste lyssna till folketMen hörnini potentiella Dr. Frankensteins, nu är det ju dags att börja drömma om SIHH2020 och prata om helt motsatta modellidéer på paneristi.com.
Finns tyvärr få som bär upp dem
42, 44, 47 it's all good![]()
Nej
Nej
Edit: På panna dårå. Annat funkar fint under 42![]()
..och var går gränsen? Vilket handledsmått?Finns tyvärr få som bär upp dem
Noterat att många satte sitt märke på telefonens baksida
![]()
Tack så mycket, tack så mycketDu tänker utanför lådan du!
+1Denna eviga fråga om diameter
Jag kan konstatera att jag, ju äldre jag blir, skiter mer och mer i vad andra tycker i frågan. Skiter ännu mer i om någon tycker att min klocka är för stor eller för liten på mig. Jag bär personligen inte Panerai för att de är förhållandevis stora utan för att de är jävligt snygga!
Expression does not compute. Varför satte du inte på dig den i fredags när du åkte iväg?Har inte varit hemma sedan i fredags så jag har inte kunnat använda min klocka men imorgon är det dags!
Pam233![]()
Exakt samma tanke har jag...Expression does not compute. Varför satte du inte på dig den i fredags när du åkte iväg?