tissoter
Guld
Absolut! Uppdaterar om en kort stund!Håll lite koll om du är vaken, vore kul att veta hur och när den slår om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Uppdaterar om en kort stund!Håll lite koll om du är vaken, vore kul att veta hur och när den slår om
Automatiska inhouseverken slår om successivt, inte snabbt.Misstänker att det kan vara så! Har en 1392 referens! Trodde dock inte den var ETA?
Automatiska inhouseverken slår om successivt, inte snabbt.
Går bra nu! #premium
Fort men felGår bra nu! #premium
Haha hur ska jag tolka det?Fort men fel![]()
Det borde stå 22 nu... allt annat är fel... hihiHaha hur ska jag tolka det?
Min verkar ha slagit om nu iallafallHaha hur ska jag tolka det?
294 är ännu grymmare. Och ännu dyrareGrym ju! Hade gärna haft en sådan!
Mm, en av de coolaste boutique editions ever..294 är ännu grymmare. Och ännu dyrare
![]()
Den är rimlig... Man slipper guldvisare.294 är ännu grymmare. Och ännu dyrare
![]()
Jag tror att det blir stiligt!Blir verkligen 112:an bra med guldvisare? Det är ju mer som skiljer mot 372:an, lume, färg på text etc.
Min 025:a smäller över exakt klockan 24.00 Inget segande här inte.Snabb fråga! Slår inte panerai om datumet exakt 12 eller börjar den flytta sig över datumet lite innan? Vad är normalt?
Tyst dumsnut! Nu får vi ju aldrig någon.En 372:a i 44mm (så var det avklarat)
Tyst dumsnut! Nu får vi ju aldrig någon.
Isåfall vill jag ha en 663 i 44mm.Förr eller senare kommer ni att tacka mig
Not so fast buddyDen är rimlig... Man slipper guldvisare.![]()
PAM992Om jag minns rätt så ska det väl vara Luminors tur på SIHH efter förra årets Submersiblekalas. I skuggan av Subbarna släpptes lite skojiga rads också tycker den här är bland det bästa som presenterats på länge.
Vad är det för ref på den här Radiomiren som släpps (i oktober?)
![]()
Not so fast buddy
![]()
Tror det är samma färg som 232..Men den har texten i guld också eller ser jag fel? Balanserar upp visarna bättre än 232.
(Jag skulle självfallet vilja ha båda)
hmm, jag inser att jag får boka en tid med google och en handlare när jag är i väg och göra en ordentlig inverntering.312/1312?
Eller ja, 372/422 egentligen.
kanske skulle man satsa på en radiomir i allafall. den var v294 är ännu grymmare. Och ännu dyrare
![]()
Verkligenhmm, jag inser att jag får boka en tid med google och en handlare när jag är i väg och göra en ordentlig inverntering.
720!!!!kanske skulle man satsa på en radiomir i allafall. den var v
ldigt snygg alltså
@Yoshiikee sådde ett frö i mitt huvud med sin jäkla 587..720!!!!
Det är ju inte en Radiomir, det är ju en Radiomir 1940, jäkla JMP-generalist@Yoshiikee sådde ett frö i mitt huvud med sin jäkla 587..
HahahaDet är ju inte en Radiomir, det är ju en Radiomir 1940, jäkla JMP-generalist![]()
Jupp, de med ETA/Valjoux-bas slår över pang, inhouse successivt.Min 025:a smäller över exakt klockan 24.00 Inget segande här inte.