Asso passar ändå rätt bra på lillen. Håller dessutom tiden med endast +1s/d, bra jobbat Panerai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det känns som att det ska vara så, men har aldrig klämt på ngn annan tidigare.Verkar så av det jag hört.
Nöjd så här långt?Asso passar ändå rätt bra på lillen. Håller dessutom tiden med endast +1s/d, bra jobbat Panerai.
![]()
Ja, tydligen är det en plastring under som kan bli lite nedsliten med tiden och antalet rotationer.Det känns som att det ska vara så, men har aldrig klämt på ngn annan tidigare.
Mycket! Har blivit helt frälst i Panerai och har i princip bara använt 560, 372 och nu denna sedan Maj.Nöjd så här långt?
Jag köpte en 112 för 1 år sedan och har efter det nästan tappat allt intresse för annat och avyttrat det mesta till förmån för fler "pannor"Ja, tydligen är det en plastring under som kan bli lite nedsliten med tiden och antalet rotationer.
Mycket! Har blivit helt frälst i Panerai och har i princip bara använt 560, 372 och nu denna sedan Maj.
Ja, det är något speciellt med Panerai. Överväger också att sälja av en del annat för att finansiera fler pannor.Jag köpte en 112 för 1 år sedan och har efter det nästan tappat allt intresse för annat och avyttrat det mesta till förmån för fler "pannor"![]()
Bra jobbat! Hur sitter den?Sydde ihop mitt första band till paneraien![]()
![]()
Det var en manöver jag inte ångrat. Hade typ 30 klockor (av billigare sort) förut. Nu har jag bara mina pannor.Ja, det är något speciellt med Panerai. Överväger också att sälja av en del annat för att finansiera fler pannor.
Sitter väldigt skönt! Jag har smala handleder så tunnare läder ser mycket bättre ut på mig, det är svårt att komma över ett tunt band till en panerai så jag får göra det självBra jobbat! Hur sitter den?
Det var en manöver jag inte ångrat. Hade typ 30 klockor (av billigare sort) förut. Nu har jag bara mina pannor.
Om vi ska vara petiga, så ja ... bara mina pannor. Den Magrette jag trodde jag ägde har jag inte sett sedan i maj.
Om vi ska vara petiga, så ja ... bara mina pannor. Den Magrette jag trodde jag ägde har jag inte sett sedan i maj.
Jag har ju dig också, kära @metamorfos , men det var nog inte det du menade.![]()
Parse errorJag har inte bara pannor, det har inte skyltat med. Då skulle jag ju fara med osanning!
Spola till 24 min in, allt innan dess är bara skräp...Tycker att producermichael är rätt rolig att titta på. Har sjuka klockor och det finns en anledning till att jag postar här...
Tycker ändå det är lite skönt och roligt att killen väljer bort det han inte gillar oaktat pris och väljer något han verkligen vill ha, en klocka han förknippar sig medSpola till 24 min in, allt innan dess är bara skräp...
Men vad är det säljaren säger?! "This is the Marina-case."![]()
Håller helt med!Tycker ändå det är lite skönt och roligt att killen väljer bort det han inte gillar oaktat pris och väljer något han verkligen vill ha, en klocka han förknippar sig med
Äntligen Panerista!!
Har inhandlat min första Panna och nu behöver jag band. Fick med mig ett antal band från MJ men skulle vilja ha ngt mjukare från t.ex. Mays.
Någon som kan tipsa om ett mjukt lite mörkare (gärna brunt alt oliv) som du är nöjd med?![]()
Grymt! Grattis och välkommenÄntligen Panerista!!
Har inhandlat min första Panna och nu behöver jag band. Fick med mig ett antal band från MJ men skulle vilja ha ngt mjukare från t.ex. Mays.
Någon som kan tipsa om ett mjukt lite mörkare (gärna brunt alt oliv) som du är nöjd med?![]()
Tack!Grymt! Grattis och välkommen![]()
Jag köpte ett nubuck-band från Emre Leatherworks i färgen "The Oliva" och det tycker jag är mjukt och följsamt:
Tack
https://www.emreleatherworks.com/product-page/the-oliva
Jag upplever att mitt exemplar är lite mörkare i verkligheten än vad tillverkarens produktbilder visar, men sånt är ju både lite subjektivt och beroende på hur din bildskärm samspelar med hans bilder.
Jag är helnöjd med bandet, och det känns som "finkostymen" för pannan.![]()
Tack för tipset!!Jag köpte ett nubuck-band från Emre Leatherworks i färgen "The Oliva" och det tycker jag är mjukt och följsamt:
https://www.emreleatherworks.com/product-page/the-oliva
Jag upplever att mitt exemplar är lite mörkare i verkligheten än vad tillverkarens produktbilder visar, men sånt är ju både lite subjektivt och beroende på hur din bildskärm samspelar med hans bilder.
Jag är helnöjd med bandet, och det känns som "finkostymen" för pannan.![]()
Tack för tipset!!
Det ser riktigt fint ut!!
Jag kommer kolla in direkt.
Grattis och välkommen in från utanförskapenÄntligen Panerista!!
Grattis! Fin första pannaÄntligen Panerista!!
Tack!Grattis och välkommen in från utanförskapen![]()
Tack!Grattis! Fin första panna![]()