Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du hittade en till slut. Ser kanon ut!
Grattis!Äntligen Panerista!!
Har inhandlat min första Panna och nu behöver jag band. Fick med mig ett antal band från MJ men skulle vilja ha ngt mjukare från t.ex. Mays.
Någon som kan tipsa om ett mjukt lite mörkare (gärna brunt alt oliv) som du är nöjd med?![]()
Blev erbjuden den av ren slump när jag kikade på något annat så det var bara att slå tillKul att du hittade en till slut. Ser kanon ut!
Tack!Grattis!
Schysst lök!
Schysst lök!
Slänger helt otippat in på den bästa pannan som ni alla vet....Panerai SKALL vara 42mm, det är sedan gammalt![]()
![]()
720 va? Grymt trevlig hur som helstDet blir inte bättre än så här.
![]()
Möjligen lite skarpare![]()
Yup. På Mays Marea.720 va? Grymt trevlig hur som helst![]()
Haha. Lite suddigt men roligt.Ser man mitt alias i min nya avatar?
Hahah näraGet a room![]()
köpte du alla färger som fanns?
47 men det går säkert att fila nerdess var ju coola...undra om de är 42...
![]()
960 är bra fin. Hade den kostat hälften så hade jag nog skaffat en ... och sen tröttnat på den för att den är för liten ... men ändå.Den här finns i 42
![]()
xamlan.com?Fan så spännande, skulle fått dom i augusti men den som väntar...
![]()