Schysst upptäckt. Tack.xamlam.com
Ser/känns mkt välgjorda ut...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst upptäckt. Tack.xamlam.com
Ser/känns mkt välgjorda ut...
![]()
köpte du alla färger som fanns?
001 säger hejJa, ble bare sånnI morgen byttes 682 ut med en 683. Vet ikke helt om det er riktig men den keramiske bezeln er så snygg!
Är 42 det nya 44 tro? Skulle gärna vilja testa 42, helt klart!Slänger helt otippat in på den bästa pannan som ni alla vet....Panerai SKALL vara 42mm, det är sedan gammalt![]()
![]()
960 är bra fin. Hade den kostat hälften så hade jag nog skaffat en ... och sen tröttnat på den för att den är för liten ... men ändå.
Frågan är hur tillgången på delar till caset ser ut om 10 år. Säg att något spricker ...fan vet om de då löser delar, tex en vridringDen här finns i 42
![]()
Riktigt snygg.Nån som är sugen på en riktig rare bird kan ju kika på denna PAM080 som är till salu på Paneristi.. 42mm i vitguld och Chezard-verk med dead beat seconds. Den blå tavlan är ju inte helt fel heller.. Sjuk pjäs
![]()
En graal.Nån som är sugen på en riktig rare bird kan ju kika på denna PAM080 som är till salu på Paneristi.. 42mm i vitguld och Chezard-verk med dead beat seconds. Den blå tavlan är ju inte helt fel heller.. Sjuk pjäs
![]()
Riktigt snygg.
Mm, den är fasiken rejält högt upp på rankingen. Utseende, material och riktigt tung komplikation på detEn graal.
Nån som är sugen på en riktig rare bird kan ju kika på denna PAM080 som är till salu på Paneristi.. 42mm i vitguld och Chezard-verk med dead beat seconds. Den blå tavlan är ju inte helt fel heller.. Sjuk pjäs
![]()
Riktigt snygg.
En graal.
Grym, men inte ens top 20 för migMm, den är fasiken rejält högt upp på rankingen. Utseende, material och riktigt tung komplikation på det![]()
Jag har många listorGrym såklart, men inte ens top 20 för migMen såklart, smaken är som baken
Ah såklart, då är den helt plötsligt rätt högt uppJag har många listor
Låt mig formulera mig så här; den ligger jäkligt högt på min dressar-lista
Frågan är hur tillgången på delar till caset ser ut om 10 år. Säg att något spricker ...fan vet om de då löser delar, tex en vridring
Ojdå! Vad har du i siktet nu då?Det känns jobbigt men allt har sin tid...passa på DU är sugen för jag kanske ångrar mig snabbt.
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam-372.120498/
För mktOjdå! Vad har du i siktet nu då?
SpännandeFör mkt![]()
Köpte min första panna i juli 2018 och är nu inne på min tredje. Du måste ha haft 10+ under samma tid??För mkt![]()
Han är nog uppe i fler än mig , och jag börja 2014 och kallades ett tag för flippzciKöpte min första panna i juli 2018 och är nu inne på min tredje. Du måste ha haft 10+ under samma tid??
Börjar bli dags för ett inlägg med alla klockorna från första till idag.
Med bilder, givetvis![]()
Vilken var din första?Han är nog uppe i fler än mig , och jag börja 2014 och kallades ett tag för flippzci![]()
Snyggt! Kul att du fortfarande har kvar denI'm wearing it right now
112G
![]()
Ha! Om du visste hur många gånger den lämnats och köpts tillbakaSnyggt! Kul att du fortfarande har kvar den![]()
Måste tydliggöra att det inte är ngt specifikt på radarn som är på väg.Spännande![]()
Hmm... det där fick mig inte att må bättreHan är nog uppe i fler än mig , och jag börja 2014 och kallades ett tag för flippzci![]()
Jag kommer med en årskrönika inom kortKöpte min första panna i juli 2018 och är nu inne på min tredje. Du måste ha haft 10+ under samma tid??
Börjar bli dags för ett inlägg med alla klockorna från första till idag.
Med bilder, givetvis![]()
PAM683 finns ju.dess var ju coola...undra om de är 42...
![]()
Komposit spricker inte, så det lär inte hända. Billigt att nyproducera också.Frågan är hur tillgången på delar till caset ser ut om 10 år. Säg att något spricker ...fan vet om de då löser delar, tex en vridring