Wohoo, snyggt gubben!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wohoo, snyggt gubben!!
Fan vad kul, äntligen är #2 inne !
Fastiken vad bra! Stort grattisGjorde slag i saken !![]()
Fastiken vad bra! Stort grattisGillade också det dubbelvikta!
Grattis, snygg!
Grattis!!
Dessvärre inte men den har varit på radarn rätt längeNågon här som har en har haft en PAM172?
Snygg tycker jag... (Tjyvad bild)
![]()
Riktigt skön, både visarna och det udda materialet den är gjord av.Dessvärre inte men den har varit på radarn rätt längeSvintuff
Du har rätt.. billigaste jag sett låg runt 140kRiktigt skön, både visarna och det udda materialet den är gjord av.
Inte super lätt att hitta kanske? Och högt pris?
Min 112:a servades för 9500kr på Nymans ur. 2017 var det.Någon som nyligen haft en full service med polering? Har en 510 från 2014 som snart borde in, ser att Nymans uppger 5600,- inkl polering. Låter nästan lite billigt jämfört med annat. Eller kommer jag undan med det?
Någon som nyligen haft en full service med polering? Har en 510 från 2014 som snart borde in, ser att Nymans uppger 5600,- inkl polering. Låter nästan lite billigt jämfört med annat. Eller kommer jag undan med det?
Oklart varför! Men snyggt blev det!Nu har ju @azcii redan visat det i ett gäng magiska bilder, men måste accentuera det jag också; dra åt h-te vad bra det gröna OEM-gummit är till 911:an! Varför har jag väntat så länge på att köpa!?
![]()
Ja det gör det@Ernesto finns Officine Panerai gummit i blått i 22mm? Panerais hemsida är ju helt värdelös och bilder fungerar ej etc![]()
Min 112:a servades för 9500kr på Nymans ur. 2017 var det.
Min 112:a servades för 9500kr på Nymans ur. 2017 var det.
Ok, var det en standard service och polering?
Ja det gifter sig fint tillsammans med de gul/bruna markeringarnaBlått gummi blev riktigt bra till 590n! Jag funderar på ett brunt...vore sweet