• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I don't need more straps, I don't need more straps, I don't need more straps...

Screenshot_20191031-153152_Gallery.jpg

Screenshot_20191031-153140_Gallery.jpg
 
Har knappt tagit av mig min första Panerai sen den köptes för en månad sedan mer än för bandbyte.. Jag är mkt nöjd och tankarna börjar gå till nästa klocka..
Ska jag satsa på en PAM 372 alt en Radiomir och isåfall vilken..?
3080BA7E-D27F-4068-B19D-DCA5BA84F1D1.jpeg
En 560 krockar inte alls med 372 iaf.. jag skulle inte tveka om du gillar den. På bilden ser det ju ut som att du skulle kunna bära upp 47mm rätt lätt. Då har du rätt många pannor att välja mellan.

Vad har du för preferenser? Kupat glas? Datum eller ej?
 
En 560 krockar inte alls med 372 iaf.. jag skulle inte tveka om du gillar den. På bilden ser det ju ut som att du skulle kunna bära upp 47mm rätt lätt. Då har du rätt många pannor att välja mellan.

Vad har du för preferenser? Kupat glas? Datum eller ej?
Sitter i samma sits. Suktar själv efter en 42 mm Submersible. 682.an är najs.
 
En 560 krockar inte alls med 372 iaf.. jag skulle inte tveka om du gillar den. På bilden ser det ju ut som att du skulle kunna bära upp 47mm rätt lätt. Då har du rätt många pannor att välja mellan.

Vad har du för preferenser? Kupat glas? Datum eller ej?
Jag gillar kupat glas och funderar på 47mm :)
 
Hej alla, ville bara flasha min nya skönhet. PAM 01392. 42mm passade mig perfekt och jag är imponerad av tidshållningen än så länge. Kör gummiband till vardags och svart läder när jag klär upp mig. Nu funderar man ju bara på en sak... fler band
En väldigt rolig grej för mig då jag är van vid Rolex.

IMG_20191101_103116.jpg
 
Hej alla, ville bara flasha min nya skönhet. PAM 01392. 42mm passade mig perfekt och jag är imponerad av tidshållningen än så länge. Kör gummiband till vardags och svart läder när jag klär upp mig. Nu funderar man ju bara på en sak... fler band
En väldigt rolig grej för mig då jag är van vid Rolex.

IMG_20191101_103116.jpg
Grattis, riktigt fin,när jag köpte min första Panerai så försvann charmen med Rolex!
 
Tillbaka
Topp