• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Nu stannade den... 5 timmar kvar till 10 dagar, vilket ger 219 timmars PR mot specade 192. I am impressed!
889C4F51-7268-443E-A437-DC2F284C0903.jpeg
 

Muhi

Breitling
2-Faktor
Rätt ny här.
Fina panerai klockor. Försöker komma upp i antal inlägg för att posta något.
Men om någon här har en fin panerai, fullset med sandwich dail till salu, 40-45k :) hör av er!

ha de gott.
 

Greven78

Cartier
Jag har hört av mig på ett antal Panerai av olika modeller som intresserar mig på Chrono24 men får bara svar att den inte finns tillgänglig. Fruktansvärt irriterande, varför ha annons på något som inte finns!
 

oddface

Panerai
2-Faktor
En sån där dag. Ni vet en sån där när man står på pendeln hem till förorten med ett par goda öl och en burgare innanför västen. Man mår fint med lite skön musik i lurarna. Helt jävla plötsligt befinner man sig på Arlanda och nästa tåg tillbaka går om 20 min.
Då uppskattar man de små sakerna. Även om man behöver lite fantasi för att se matchningen.
IMG_20191106_230039.jpg
 

Caravelle33

Vacheron
En sån där dag. Ni vet en sån där när man står på pendeln hem till förorten med ett par goda öl och en burgare innanför västen. Man mår fint med lite skön musik i lurarna. Helt jävla plötsligt befinner man sig på Arlanda och nästa tåg tillbaka går om 20 min.
Då uppskattar man de små sakerna. Även om man behöver lite fantasi för att se matchningen.
IMG_20191106_230039.jpg
Tack för ett trevligt besök! Hoppas du kommer hem ordentligt!
 
Topp