Innan du gör dig av med den så måste du väga den. Ska jämföra med 025:an i titan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Innan du gör dig av med den så måste du väga den. Ska jämföra med 025:an i titan![]()
Jupp, var solklart redan när den presenterades att den skulle bli BE.Haha snyggt
Men att den var BE var väl klart från start? Var väl inga vanliga AD som hade 995.
Får hoppas att den är limiterad så de inte gör
som omega och spottar ut LE serier på flera tusen.
Haha snyggt
Men att den var BE var väl klart från start? Var väl inga vanliga AD som hade 995.
Får hoppas att den är limiterad så de inte gör
som omega och spottar ut LE serier på flera tusen.
Jupp, var solklart redan när den presenterades att den skulle bli BE.
Jupp, var solklart redan när den presenterades att den skulle bli BE.
Everything for science!
Fick confirmed att den är boutique exclusive, för det hängde i luften förut, men inget konkret svar om den var limiterad eller ej. Och då söp jag ändå ner en utav Panerais representanter efteråt utan något ändrat svar...
Ibland undrar jag hur mycket dom faktiskt vet?
Vill ha och vill ha ...Vill ha en 422 med grön tavla.
Jag vill ha en 44mm Carbotech sub för ett rimligt pris.
Det tror inte jag heller, men drömma går ju. Eller så får jag jobba hårdare och skita i priset.Kommer aldrig hända tror jag, speciellt det rimliga priser
Hade den kommit i 44+ så hade jag försökt komma över en. Riktigt fin.Utöver det vill jag också kunna köpa 1055 som släpptes idag, men det går inte för att jag bor i sverige. Är jag lite sur och bitter nu? Ja kanske.
Ny familjemedlem
![]()
![]()
Grattis!Ny familjemedlem
![]()
![]()
Nyfiken. Bild?Någon som vill köpa ett oanvänt Paneristi Sweden band 24/24 så dra ett PM - Kändes självklart att fråga här i tråden istället för att dra en annons det första jag gjorde!
Tack! Nu saknas en Cali dial för en skön Panerai trippel. Alternativt ngt med tritium..Grattis!![]()
Gracias! Den kompletterar SLC fint.Stabilt, grattis!
Blev sålt precis, misstänkte det!Någon som vill köpa ett oanvänt Paneristi Sweden band 24/24 så dra ett PM - Kändes självklart att fråga här i tråden istället för att dra en annons det första jag gjorde!
Återkommer om några dagar med en jämförelse
HärligtÅterkommer om några dagar med en jämförelse![]()
Någon som vill köpa ett oanvänt Paneristi Sweden band 24/24 så dra ett PM - Kändes självklart att fråga här i tråden istället för att dra en annons det första jag gjorde!
GRATTISNy familjemedlem
![]()
![]()
Den som hugger får en grym klockakanske får gå vidare..annons kommer upp senare från 2017
![]()
Grymt, grattis!! Alltid underbart att se även gamla rävar finna ljusetNy familjemedlem
![]()
![]()
Grymt, grattis!! Alltid underbart att se även gamla rävar finna ljuset
Blir spännande att se nr 3![]()