• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sket sig med 1055 ändå, fick inte ihop logistiken... Men jag har ju grönt gummi till min 682 så jag är halvvägs där.
På tal om 1055 förresten, är det någon som förstår valet att använda P900 istället för P9010?

Sådär, vi har ett resultat...
119 mot 149. 30 grams skillnad ~20%
F49BA00C-A77A-42B0-B407-83DC7C8DD707.jpeg

Trist att det inte går att beställa 1055:an från Sverige annars hade det varit ett givet köp för mig.
Om någon hittar en lösning via en AD eller liknande är jag intresserad.

Jag vet, var i kontakt med Panerai om detta, slut verkar den inte vara då det går att lägga till den i varukorgen på Panerais hemsida, å andra sidan så är deras hemsida rätt svajig så det kanske bara är en bug.

Jag vet, var i kontakt med Panerai om detta, slut verkar den inte vara då det går att lägga till den i varukorgen på Panerais hemsida, å andra sidan så är deras hemsida rätt svajig så det kanske bara är en bug.
Går att lägga till fortfarande? Åh fan, jag gick på hörsägen vad gäller att den skulle vara slut..
Men du har ingen bekant i UK som kan stå som adressat?

Tillbaka
Topp