Yessir@azcii är det skruvar på grönzo och blånzo också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yessir@azcii är det skruvar på grönzo och blånzo också?
YEAH!!!!!!!!!!Jag har precis lagt en beställning och åker till London och hämtar upp 1 ex Om allt går enligt planen och vem vet, mitt ex kanske hamnar i säljtråden här på forumet vad det lider.
Yes! Men jag väntar med glädjen tills jag har klockan i handYEAH!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
Tack, hoppas jag.Gratulerar.
Det tycker jag, du både ser och känner. Inte som på 995 och liknande mer som gamla bettarini typ.Är glaset märkbart kupat?
Som gamla bettarini?Det tycker jag, du både ser och känner. Inte som på 995 och liknande mer som gamla bettarini typ.
![]()
Menade att upplever kupningen ungefär som jag gör på 001 jämfört med ex 590Som gamla bettarini?
Jag kan köpa att det ser ut som de andra 44mm 1950 (förutom 233-syskonen). Det är samma glas typ på min 1359.
Tror glaset är samma som sitter på 671, 507, 1305 mfl..Är glaset märkbart kupat?
Såg det precis
Snyggt. Byt ut Zero mot 372 så är du hemma.
Damn vad bra den blev på det gröna gummit
Jag ska försöka, tittar på 183 oxo, vad skulle ni säga att den har för glas?Såg det precisSkulle vara intressant att få en bild på glaset från lite sne vinkel (som bilderna i min förra post)
Är inte det det väldigt lätt kupade, som är samma som på 44mm 1950 typ 1312/1359? Jag har det på min Rad-45 i alla fall. Jag trodde det var så ditt bronzo-glas kändes, men det kanske var en synvilla i ditt foto.Jag ska försöka, tittar på 183 oxo, vad skulle ni säga att den har för glas?
Jag är beredd att hålla med, det sjuka är bara att jag just gjorde det bytet fast tvärt om...Snyggt. Byt ut Zero mot 372 så är du hemma.(Eller vänta, det kanske bara var min hjärna)
Jag hade för mig det.Jag är beredd att hålla med, det sjuka är bara att jag just gjorde det bytet fast tvärt om...
Jag tror du har rätt där...Är inte det det väldigt lätt kupade, som är samma som på 44mm 1950 typ 1312/1359? Jag har det på min Rad-45 i alla fall. Jag trodde det var så ditt bronzo-glas kändes, men det kanske var en synvilla i ditt foto.![]()
Ja verkligen, och jag är rejält överraskad vad skönt gummit sitter, hade bara testa den andra sorten tidigare.Damn vad bra den blev på det gröna gummit![]()
Det suger till i magen när jag ser 968an.
Wow! Den där 968:an... Den!
Säger killen med en JLC panna.....Den här tråden börjar bli jobbig för oss som bara sitter på baspannor. På riktigt vilka fina klockor som ramlat och ramlar in i tråden!
Den här tråden börjar bli jobbig för oss som bara sitter på baspannor. På riktigt vilka fina klockor som ramlat och ramlar in i tråden!
Säger killen med en JLC panna.....
Vinter pannan
![]()
Och hur långt upp norr bor du? Vi har inte ett uns snö i huvudstadenVinter pannan
![]()