Köp med länk, sedan är det bara att komplettera med fina bandJa ok, nej förväntar mig en förlust vid eventuell försäljning självklart.
Det är ju länken som är en vattendelare. Men är väl bara köpa till lite straps helt enkelt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp med länk, sedan är det bara att komplettera med fina bandJa ok, nej förväntar mig en förlust vid eventuell försäljning självklart.
Det är ju länken som är en vattendelare. Men är väl bara köpa till lite straps helt enkelt![]()
Och hur långt upp norr bor du? Vi har inte ett uns snö i huvudstaden
Lämnat Sverige - så du är nog safe en stund till![]()
Cool på riktigt ju!Nu kanske man får stryk för det här för jag vet inte vad ni tycker men jag tyckte att den här var jäkligt cool!
https://gearpatrol.com/2019/11/07/panerai-mike-horn-edition-dive-watch-review/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Agreed, bland det bästa jag sett från Panerai.Cool på riktigt ju!
Gillar att den är lite annorlunda men ändå andas "Panerai DNA". #samebutdifferentAgreed, bland det bästa jag sett från Panerai.![]()
Du behöver ingen bil. Sälj. Åk pendeltåg. Köp klockor.Helvete att jag har andra dyra hobbyn
Satan blir sugen på nytt
Grattis alla till nya klockor, hänger inte med i alla svängar
Du behöver ingen bil. Sälj. Åk pendeltåg. Köp klockor.
The King and the Peasants
![]()
GottigottgottKvällsmacka.
![]()
Du är välkommen tillbaka in i värmen närsomhelst!Helvete att jag har andra dyra hobbyn
Satan blir sugen på nytt
Grattis alla till nya klockor, hänger inte med i alla svängar
Du är välkommen tillbaka in i värmen närsomhelst!
Jag är lite sugen på att testa ett Mays strap men brukar dem inte köra någon ännu bättre black friday deal?
Stört att ingen klippt den ännu.Slå tillnästan på baspriser nu
![]()
Schweiz?Vevar igång denna i dennes ”hemland” idag, Godmorgon Ristis!![]()
Vad är det för mått rakt över l2l på denna?Slå tillnästan på baspriser nu
![]()
57 om jag minns rätt. Give or take en halv mm.Vad är det för mått rakt över l2l på denna?
Snyggt!Idag testas ett canvas, trevlig lördag...
![]()
![]()
Mycket snyggt!Idag testas ett canvas, trevlig lördag...
![]()
![]()
xamlam_strap på insta, skicka ett dm eller xamlam.comMycket snyggt!
Vart köper jag canvasbandet!!