AhokejBåde och
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AhokejBåde och
Kul du blev nöjd. Jag själv letar 512 eller ev 911 om jag kan motivera det inköpet.
Stort grattis och välkommen in i värmen
PAM911 var faktiskt riktigt fin med grön urtavlaKul du blev nöjd. Jag själv letar 512 eller ev 911 om jag kan motivera det inköpet.
Stort tack manStort grattis och välkommen in i värmen![]()
Mkt trevligt, och jag testade 682 och som många här har sagt så sitter den mkt skönt på handleden med sina 42mm, klart potentiell dressklockaTräffade @peterc idag. Mycket trevlig man som jag gärna kunnat prata längre med. Testade hans 968 så nu finns det en njure till salu om någon är intresserad.
Nästa steg är väl att skapa ett konto åt honom här? Han verkade helt klart ha intressetMkt trevligt, och jag testade 682 och som många här har sagt så sitter den mkt skönt på handleden med sina 42mm, klart potentiell dressklocka
Min kompanjon kommer att köpa en...
Absolut, han har ett konto men har precis bytt alias så jag har inte koll på det nya...Nästa steg är väl att skapa ett konto åt honom här? Han verkade helt klart ha intresset![]()
Förstår det! Blev paff över hur lätt 968an var. Förväntade mig att brons skulle vara tyngre.Fullständigt älskar denna panna
![]()
![]()
![]()
Hah, annat case dock.. 382an är lite fetareFörstår det! Blev paff över hur lätt 968an var. Förväntade mig att brons skulle vara tyngre.
Bra matchning med bandet och visarna! Var det just 721 du tänkte på när du fixade med banden?God fredag på er säger jag och 721
![]()
Grym samling!!!Gruppfoton innan 3 åkte iväg till bankfacket
Trevlig helg på er
![]()
![]()
![]()
Har redan haft 2 som numera är sålda (736 och 620).. Men min nästa Radiomir blir antingen en dress-panna eller någon med kupat glas.. Inte bestämt mig ännuGrym samling!!!
Så vilken blir din första Radiomir?![]()
Vilken blir din första wirelugspanna då? Pday kanskeHar redan haft 2 som numera är sålda (736 och 620).. Men min nästa Radiomir blir antingen en dress-panna eller någon med kupat glas.. Inte bestämt mig ännu
Skjut mig inte, men har fortfarande inget superstort behov av en panna med wirelugs just nuVilken blir din första wirelugspanna då? Pday kanske![]()
Vilken av dom får äran att bo hemma?Gruppfoton innan 3 åkte iväg till bankfacket
Trevlig helg på er
![]()
![]()
![]()
Bra matchning med bandet och visarna! Var det just 721 du tänkte på när du fixade med banden?
Har en 425 till saluHar redan haft 2 som numera är sålda (736 och 620).. Men min nästa Radiomir blir antingen en dress-panna eller någon med kupat glas.. Inte bestämt mig ännu
Vilken av dom får äran att bo hemma?
oh yeah 914! är de släppta nu?![]()
Gissa ref.
Fel. 915.oh yeah 914! är de släppta nu?
Ah, så var det.Fel. 915.Och jag vet inte. Men den där ser ju lite live ut i alla fall.