Du skola aldrig vara utan Panna!Säljer nog denna och blir tillfälligt Pann-lös över jul.
Funderar på en ny 510 för att testa 8-dagars korv.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skola aldrig vara utan Panna!Säljer nog denna och blir tillfälligt Pann-lös över jul.
Funderar på en ny 510 för att testa 8-dagars korv.
![]()
![]()
iPAM1312s Pro
Fins I svart, vit och rose...iPAM1312s Pro
Två dagar kvar av Movember, sedan får man raka sig!![]()
![]()
Julfest!
Snart jultomteTvå dagar kvar av Movember, sedan får man raka sig!
Jag säger detsamma men en av kollegorna sa att han aldrig varit på någon julfest senare.I november?![]()
För det första, det här är inga tunnisband. Det är ett par, tripplefolded. På tjockaste stället mäter dom 7mm. Tog typ en kvart att få på ett av banden på klockan. Banden är riktigt mjuka och sköna med väldigt prydliga sömmar. Dock som tidigare sagt är dessa ganska tjocka, kanske lite väl tjocka. Att ha bandet på sig ger lite känslan av att ha en fleecefilt på armen.Vad tycker du om Mark Sanders band?
Black Seal: 45 x 50 x 14.5 mmhur bärs radomir 45orna med wirelugs jämfört tex med en 42mm sub?
vet nån vad lug-lug är på tex en blackseal?
Låt mig tillägga, @Rulle, att jag tycker att min Radiomir 45mm är lagom stor för mig och en Sub som 682 är för liten. Det är ju för att urtavlorna är markant olika stora.Black Seal: 45 x 50 x 14.5 mm
Sub: 42 x 51.5 x 14.5 mm
okej det kan jag förstå..Låt mig tillägga, @Rulle, att jag tycker att min Radiomir 45mm är lagom stor för mig och en Sub som 682 är för liten. Det är ju för att urtavlorna är markant olika stora.
Vilken ref är det du tittar på? Det finns ju lite olika och deras tjocklek är lite olika. Men åk till Klarlunds, by all means.okej det kan jag förstå..
det är ju stor skillnad på upplevd storlek bara mellan 1392 och en 42sub
så en sån blir kanske för stor ändå..
får åka till klarlunds i cph och testa!!!
3 dagars black sealen är ju inte jätte dyr hos gråisarna![]()
754 och 753 är ju rätt billiga från gåisarna vilket känns lite sädär intressantVilken ref är det du tittar på? Det finns ju lite olika och deras tjocklek är lite olika. Men åk till Klarlunds, by all means.
Finns ju en väldigt bra prisad 609 är på KS...754 och 753 är ju rätt billiga från gåisarna vilket känns lite sädär intressant
fast sen dras man till 609 med 8-dagars å inhouse...
Bra bump det där. Hade pengarna faktiskt funnits, så kanske ... fast grönt och guld är inte min favoritkombo ... kanske därför jag inte gillar Rolex.Så här i black-weekend tider... Ingen som är sugen på en gröntavlad Panna?![]()
https://klocksnack.se/threads/ny-panerai-radiomir-995-green-dial-prisbump.121158/
(om jag gör något fel i att länka till min egen annons så ber jag om ursäkt på förhand!)
Bra bump det där. Hade pengarna faktiskt funnits, så kanske ... fast grönt och guld är inte min favoritkombo ... kanske därför jag inte gillar Rolex.![]()
Alltså, bara för att vi funderade på att köpa en klocka ihop betyder inte att vi är en och samma person.Vi gillar visst guld och grönt
![]()
Alltså, bara för att vi funderade på att köpa en klocka ihop betyder inte att vi är en och samma person.![]()
Alltså, bara för att vi funderade på att köpa en klocka ihop betyder inte att vi är en och samma person.![]()
Hey bro!metamårt, mårtfos