Fan vad bra den blev med ett alligatorband. Den håller till och med på att putta ut 422an från handledstid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra blev det![]()
Fan vad bra den blev med ett alligatorband. Den håller till och med på att putta ut 422an från handledstid
Har nog sett alla som har med klockor att göra + några tillProducer Michael har massor av bra klockvideos. En av de senaste, när han träffar Jacob från Jacob & Co är riktigt bra. Sanslösa klockor och Michael har ca 15 st![]()
Tack. Det blev ett band från Mays
Ja?Bara jag som tycker att 736 smiskar 995?
45 går före 47.. Kanske snyggare Utan datum.. Men personligen MÅSTE jag ha datum.. Annars är jag LostBara jag som tycker att 736 smiskar 995?
Föredrar allt på 995 .. och då hade jag en 736Bara jag som tycker att 736 smiskar 995?
Sandwich, sekund, ej datum, lök-krona![]()
Det är 190 ju. DrömmenSandwich, sekund, ej datum, lök-krona- ref???
Du glömde de två viktigaste egenskaperna... Guldvisare och JLC verk !Sandwich, sekund, ej datum, lök-krona- ref???
Bara jag som tycker att 736 smiskar 995?
Jupp. 736 är sjukt nice, men som andra konstaterar - utan datum hade den varit episkBara jag som tycker att 736 smiskar 995?
Bara jag som tycker att 736 smiskar 995?
... eventuellt är visarna bättre på 736 , glömde de . Tycker speciellt timvisaren är sexig på 736Föredrar allt på 995 .. och då hade jag en 736
Men förstår att man föredrar 736 om man trivs bättre med större pannor. Caset är ju både bredare och tjockare
Här 183, fattigare halvbror med svarta visare och standardmotor.Sandwich, sekund, ej datum, lök-krona- ref???
Den är inte dum!Här 183, fattigare halvbror med svarta visare och standardmotor.
![]()
Jag tror jag vet vad det blir
Jag med, sweet!!Jag tror jag vet vad det blir![]()
Sååå bra!!
Snyggt! Stort grattis
Grattis! Den är stort bra!
...och till bra pris om man kollar runt lite... intressant! Plus den har ju glasbaksida som jag diggarHär 183, fattigare halvbror med svarta visare och standardmotor.
![]()
Det finns ganska många på den specen.Sandwich, sekund, ej datum, lök-krona- ref???
jkag har inte lärt mig radsen ännu... vilka är det?Det finns ganska många på den specen.![]()