https://watchbase.com/panerai/radiomirjkag har inte lärt mig radsen ännu... vilka är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://watchbase.com/panerai/radiomirjkag har inte lärt mig radsen ännu... vilka är det?
Mmmmmm.... Plexi
Ruskigt bra!!
Snyggt!
Grymt bra
Nope! Jag har dock hört @Margarinkungen säga att han kan serva dom för en back öl@Caravelle33 har du någon koll på servicepriset för 190 med tanke på jlc verket?
Skämt åsido så listar @KRONS service inkl polering 5800kr@Caravelle33 har du någon koll på servicepriset för 190 med tanke på jlc verket?
han kan även ta bort eller lägga till datumfunktion på vilken klocka som helst om man bjuder på kaffe och kakaNope! Jag har dock hört @Margarinkungen säga att han kan serva dom för en back öl
@Caravelle33 har du någon koll på servicepriset för 190 med tanke på jlc verket?
Meh, JLC är ju inte så dyra 5500 skulle jag gissa, men visst hjälper er gärna...Nope! Jag har dock hört @Margarinkungen säga att han kan serva dom för en back öl
Grattis till av dem bästa 47MM 1950 som finns!
Läste det som Bane i batman....for now![]()
Due.![]()
Vad rockar ”The Rock”?
![]()
Vad rockar ”The Rock”?
Utan kronskydd?
Utan kronskydd?
Tycker mer att det ser ut som en 625
![]()
På med glasögon farbror @mårt
Nästa gång får jag väl hysta med en smiley, för skämtet gick uppenbarligen inte hem utan en sådan.
The Rock?! Due?!?! I samma jävla mening? Neääää.
Jag tänkte faktiskt först att du var sarkastisk med tanke på att klockan på handleden är en 47mms rad..Nästa gång får jag väl hysta med en smiley, för skämtet gick uppenbarligen inte hem utan en sådan.
ser ut som en 38 på hans handled.Jag tänkte faktiskt först att du var sarkastisk med tanke på att klockan på handleden är en 47mms rad..
Nästa gång får jag väl hysta med en smiley, för skämtet gick uppenbarligen inte hem utan en sådan.
Jag tänkte faktiskt först att du var sarkastisk med tanke på att klockan på handleden är en 47mms rad..
Jag borde skrivit Due 38 alltså. Då hade ni förstått.Finns dues i 45 mm också för den delen. Så inte helt obetänkbart
Är du på väg att köpa?@Caravelle33 har du någon koll på servicepriset för 190 med tanke på jlc verket?
Jag lovar att ta hand om den välGrattis till av dem bästa 47MM 1950 som finns!