• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

cjperry

Audemars
2-Faktor
20191204_100524.jpg
 

Caravelle33

Vacheron
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
Snart 2020 kompis, så ligg lågt och handla om 1 månad. You can do it!
 

Dr Puh

Audemars
2-Faktor
Vad glad jag blir när min och @Dr Puh s pannor är det goda exemplet och en förebild för hela Panerai!! Tom watchfinder har fattat det vi vetat länge nu! En BAM00632 är ett alternativ till Daytona Royaloak och nautilus...

Allt gott, leta nu rätt på en BAM00632 ni också. Brunt och gillt är melodin gossar
Ja, det är en 632:a man ska ha, så är det bara. :)
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.

Sitt i båten, SIHH kommer sen i Januari med något nytt och kul.
 

cjperry

Audemars
2-Faktor
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
You can do it!
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
En fråga om P.3000 och P.3001.

På 422:an (P.3001) var det som ett klick på slutet när man drog upp fjädern.
På 673:an (P.3000) är det som ett rejälare motstånd men det kommer aldrig något klick,

Är det normalt för dessa två verk?
 
Topp