Drömmer lite bara. Det kändes som att den kallade på mig på GTGn, som att den viskade mitt namn om du förstårÄr du på väg att köpa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drömmer lite bara. Det kändes som att den kallade på mig på GTGn, som att den viskade mitt namn om du förstårÄr du på väg att köpa?
Min första Panerai och första dagen på handleden fick den följa med på jobbet. Trevlig kamrat!
Ser fram emot sällskapet en bra tid framåt.
PAM Luminor 8 days GMT PAM00233.
![]()
Snyggt! Grattis till en magisk pjäs och välkommenMin första Panerai och första dagen på handleden fick den följa med på jobbet. Trevlig kamrat!
![]()
Bra klocka bra band!721 på ett utav mina favoritband "One" från Oleg
![]()
![]()
Grattis...Min första Panerai och första dagen på handleden fick den följa med på jobbet. Trevlig kamrat!
![]()
Coolt band, verkligen!Kör på grönt idag
![]()
Tackar så mkt, xamlam...Coolt band, verkligen!
Det var ingen dålig första! GRATTIS!Min första Panerai och första dagen på handleden fick den följa med på jobbet. Trevlig kamrat!
![]()
Jäkligt bra på gummit!Fullkomligt älskar denna klocka
![]()
Stort grattis!Min första Panerai och första dagen på handleden fick den följa med på jobbet. Trevlig kamrat!
![]()
Snart 2020 kompis, så ligg lågt och handla om 1 månad. You can do it!Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
Ja, det är en 632:a man ska ha, så är det bara.Vad glad jag blir när min och @Dr Puh s pannor är det goda exemplet och en förebild för hela Panerai!! Tom watchfinder har fattat det vi vetat länge nu! En BAM00632 är ett alternativ till Daytona Royaloak och nautilus...
Allt gott, leta nu rätt på en BAM00632 ni också. Brunt och gillt är melodin gossar
Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
Ja, det är en 632:a man ska ha, så är det bara.![]()
You can do it!Hur felaktig är man? Sålde 609an idag och har redan lurkat utanför både Krons och Nymans. Lyckades dock stålsätta mig och gick inte in på någon av butikerna. Lovat mig själv att inte köpa fler klockor 2019, jag har trots allt köpt fem Panerai i år. Nu är endast 422 och 190 kvar och så kommer det förhoppningsvis vara tills året är slut.
Har för mig att SIHH är i slutet av april nästa år, vi får vänta lite längre.Sitt i båten, SIHH kommer sen i Januari med något nytt och kul.
Det noterar jag att du tyvärr har rätt i. Blä. De byter namn till Watches & Wonders Geneva och datum till 25-29 april.Har för mig att SIHH är i slutet av april nästa år, vi får vänta lite längre.
Fan! Jag som var så peppDet noterar jag att du tyvärr har rätt i. Blä. De byter namn till Watches & Wonders Geneva och datum till 25-29 april.
Fint som snus! Visst är det en 590?
Normalt, 673 har inget klickEn fråga om P.3000 och P.3001.
På 422:an (P.3001) var det som ett klick på slutet när man drog upp fjädern.
På 673:an (P.3000) är det som ett rejälare motstånd men det kommer aldrig något klick,
Är det normalt för dessa två verk?
Har för mig att SIHH är i slutet av april nästa år, vi får vänta lite längre.