Well, den är där. Jag såg dock någon som skrev att för US så hade den ersatts av 915.Joooo...det ska den vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well, den är där. Jag såg dock någon som skrev att för US så hade den ersatts av 915.Joooo...det ska den vara
590 tillbaks på panerais sida, var inte den discontinued?
Togs den någonsin bort från sidan?
En j-a drömklocka. &@%€ att det är jul.Sjukt att ingen hugger stackars 995an som ligger ute också![]()
Hehe, ja vi förstod av första posten att du gillar 112:anDubbelpost
112 är för jäkla bra!
Men jag vill ha en ny Panna att slita på och ge mina egna dings och repor på.
Hoppas mycket på 915.
![]()
![]()
Vi hoppas på det.Nya verkar ju få ganska rimligt pris iaf![]()
Vi hoppas på det.![]()
Funderade på det men slog inte till tyvärr.Var det någon här som klippte 569:an hos Nymans?
Förbaskat cool sub som var nära att bli kompis med min 422..![]()
Hmmm, vilken gåta. Spännande.Im back... mer kommer ikväll.
1607 är allt jag säger![]()
Jo men det där skägget är inget att skämmas för... eller tänkte du på uret?!Hehe.
Idag bär jag det kvinnligaste jag har.
![]()
ÄntligenIm back... mer kommer ikväll.
1607 är allt jag säger![]()
Fina! Vad tar han för dem på ett ungefär?Nytt från Oleg. 380 behövde också lite ordentliga band.
![]()
![]()
Runt 190 usd per band för croco beroende lite på konfig. Brukar kunna bli lite rabatt om man handlar flera.Fina! Vad tar han för dem på ett ungefär?
Bra där! Love it. Högg du pre-owned?Vi börjar med denna! Sorry för kassa bilder men mobilkameran, vintermörker och dåligt ljuskälla är trist kombo
PAM00692
Så... 1607 minus 682 är lika med...
![]()
![]()