Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Då var tomtetjänsten över för i år. Ursäkta suddig bild
Gör det!Trodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
Trodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
Klart det får!Trodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
Trodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
det var bane-mig det finaste jag hört sedan jag konfereradesTrodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
Shit fick lite feeling av den
Ho ho ho!Ha ha ha
Great minds (or wifes) think alikeHo ho ho!
Det vet bara du. Men.. Do it man!Trodde aldrig jag skulle köpa en Panerai (och inte gjort hittills heller) men kanske 2020 får innebära en pam682?
Jag och din fru alltså.Great minds (or wifes) think alike
Vad skulle "GIGN" stå för, är det italienska eller något latinskt? En omskrivning för 8 dagars verket?Såg den här på Panerai.com. Hittar ingen annan info om den någonstans?! PAM 1092
![]()
![]()
Någon ny modell... GIGN edition
![]()
![]()
Fransk anti-terrordel av Gendarmeriet..
Groupe d'intervention de la Gendarmerie nationale
Såg den här på Panerai.com. Hittar ingen annan info om den någonstans?! PAM 1092
![]()
![]()
Tidigare i trådenVad skulle "GIGN" stå för, är det italienska eller något latinskt? En omskrivning för 8 dagars verket?
Såg den här på Panerai.com. Hittar ingen annan info om den någonstans?! PAM 1092
![]()
![]()
Vad skulle "GIGN" stå för, är det italienska eller något latinskt? En omskrivning för 8 dagars verket?
Tidigare i tråden
Skämskudde på, tack för den trevliga tonen och referensen tillbaka i tråden!Förklarades för nån sida sen
edit: 2a på bollen
Jag tycker den stora nyheten är att det tycks vara en 100m WR-bettarini med skruvstift.Ah , såklart fanns den redan här i tråden
Jag gillar att den, precis som 1080, inte har polerad boett. Gäller ju även 992 när jag tänker efter. Iofs får man ju nästan samma effekt med titanboetterna men ändå.
Jag tycker den stora nyheten är att det tycks vara en 100m WR-bettarini med skruvstift.