Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här skulle man uppdatera sig på det senaste i Paneraitråden.. Lär tvätta ögonen med tvål.. Så mkt. BREITLING.
Helt onödigt, klockor kan se olika ut faktiskt. Det är ingen synvilla.Här skulle man uppdatera sig på det senaste i Paneraitråden.. Lär tvätta ögonen med tvål.. Så mkt. BREITLING.
Matts må verka lugn och så där julesnäll, men egentligen sitter han och planerar guerillaräder i Breitling-tråden lagom till påsk...Nu när alla i Breitlingtråden är här så vill jag passa på att välkomna er alla till Paneraitråden och önska God Jul!
Jag vill ha en Sub.. 683 eller kanske 973 fastän jag var helt inne på 1305 eller 1389 men jag är nyfiken på mindre storlek.Hörrninini, vad har ni för panna-planer/drömmar för det nya året?
En Luminor-beater, med subsekund som enda krav, är min nästa anhalt.
Bring it on!
Stekt prinskorv mestVad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
IngenVad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Hörrninini, vad har ni för panna-planer/drömmar för det nya året?
Bring it on!
Vad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Vad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Jag har ju bara en tyvärr, så det får väl bli den. Har dock släpat med mig en grön stålklocka också ifall andan faller på.Vad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Bronzon är den enda som fick hänga med till svärföräldrarna..Vad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Radiomir med lök-krona. Helst 448 men det är aningen för dyrt. Så gärna 424 men 183 funkar oxå.Hörrninini, vad har ni för panna-planer/drömmar för det nya året?
Bring it on!
Are you sure? https://www.tapatalk.com/groups/pan...9-with-the-new-pam-448-sihh-2012-t289846.htmlRadiomir med lök-krona. Helst 448 men det är aningen för dyrt. Så gärna 424 men 183 funkar oxå.
MEN.. så har jag även börjat snegla lite på andra märken.... så vi får se.
Haha det finns alltid en till Panerai, nästan likadan men ändå inte ritkgit samma lika. Dock, aningen dyrt igen.
Det blir 721 för min del...Vad blir det för julpanna? Någon som bestämt redan?
Det blir 721 för min del...
Får jag vara med på ett hörn?721 unite!