• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hallå!

Tänkte sälja ett av mina nya Mays läderband.

Gröna från authentic-serien. Poison är namnet.
https://www.mays-berlin.com/poison.html

Bandet är nytt och endast provat. Priset sätter jag till 1800kr så dryga 25% ner.
PM om intressant.

Ni som vart med här länge, får jag/är det rimligt att göra säljesannonser på band eller endast klockor? :confused:

POW390
IMG_20200102_105729.jpg

Tycker att den där ser ut att vilja vara i min samling i år ;)
Du borde nog skaffa glasögon då för så ser det verkligen inte ut för mig, haha ;)

Den ska dock få semestra på banken 1-2 månader för den är så jäkla bra att jag tappar klock suget lite och använder ingen annan av mina klockor när den är hemma. Vill du kan jag skicka up den så kan du testa den in action ett tag och den slipper känna sig ensam och övergiven på banken.

https://perezcope.com/2019/11/30/lu...rais-fictional-history-of-tritium-based-lume/

Edit: såg nu att det var ett litet tag sen den publicerades. Han hänvisade till den i sin senaste instagrampost så antog att den var fresh
Vi snackade om den då den publicerades lite granna, bara lite, men återpublicera på bara. :)

Hans instagrampost är jag lite emot. Alltså, det är en sjukt bra modell det där (finns en här på forumet), den som kallades Tribuna Omaggio eller liknande, men det är minst varumärkesbrott. Det tycker jag är att gå lite över gränsen för hur mycket han hatälskar Panerai. :D

Du borde nog skaffa glasögon då för så ser det verkligen inte ut för mig, haha ;)

Den ska dock få semestra på banken 1-2 månader för den är så jäkla bra att jag tappar klock suget lite och använder ingen annan av mina klockor när den är hemma. Vill du kan jag skicka up den så kan du testa den in action ett tag och den slipper känna sig ensam och övergiven på banken.
Wow det var generös! Hade gärna sagt ja men blir lite nervös över frakten, även om Värdefrakt brukar vara rätt safe.

Vi snackade om den då den publicerades lite granna, bara lite, men återpublicera på bara. :)

Hans instagrampost är jag lite emot. Alltså, det är en sjukt bra modell det där (finns en här på forumet), den som kallades Tribuna Omaggio eller liknande, men det är minst varumärkesbrott. Det tycker jag är att gå lite över gränsen för hur mycket han hatälskar Panerai. :D

Jag tycker hans ”debunking” bara bygger på mystiken kring märket :D

När jag googlar Tribuna Ommagio ploppar det mest upp en massa replikasidor och ”mini fiddy”.

Tillbaka
Topp