https://www.panerai.com/ch/en/searc...lPTEmZmFjZXQ9Y2FzZS1kaWFtZXRlciw0N01NIn19fQ==Oj, wow! Kan du länka bilderna från sidan så man kan jämföra? Kan inte se båda när jag besöker Panerai.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.panerai.com/ch/en/searc...lPTEmZmFjZXQ9Y2FzZS1kaWFtZXRlciw0N01NIn19fQ==Oj, wow! Kan du länka bilderna från sidan så man kan jämföra? Kan inte se båda när jag besöker Panerai.com
Är dubbletter av alla för mig?
Är dubbletter av alla för mig?
Samma här.
"Alla paneraier ser ju likadana ut. Kolla själv på deras hemsida"Oavsett dubbletter så låter det ju potentiellt som att man numera gör små ändringar i olika serier utan att man utannonserar. Vad betyder det för oss petitessfokuserade nördar?
I så fall väntar vi på den jämförande studien mellan en ny 422 och en gammal 422, för att se om hornen är mindre/smalare.op-numret har väl bannemig inget med caset att göra?
Har inte @Janne en nyare 422?I så fall väntar vi på den jämförande studien mellan en ny 422 och en gammal 422, för att se om hornen är mindre/smalare.
Kurat skymning med en cigarr![]()
Kurat skymning med en cigarr![]()
Härligt, lite ont om pannor på bilden kanske![]()
Äh ni är väl trötta på Sveriges idag ända jakaranda färgade Panerai?!?Minuspoäng för ingen panna
Äh ni är väl trötta på Sveriges idag ända jakaranda färgade Panerai?!?
![]()
Hahaenda...![]()
Du är felinformerad. De uppfanns i slutet av 30-talet, så inte ww1.Paneristi info: en sån här torpedubåt körde ju Italienska attackdykarna med under WW1
(Kanske även ww2? )
![]()
Du är felinformerad. De uppfanns i slutet av 30-talet, så inte ww1.
Var inte helt säker, tyckte de pratade om 1910-11 men då var den 1930-31 då kanske.Du är felinformerad. De uppfanns i slutet av 30-talet, så inte ww1.
Är det Imperial war museum i London?Paneristi info: en sån här torpedubåt körde ju Italienska attackdykarna med under WW2
![]()
JajjamänÄr det Imperial war museum i London?
Kul! Riktigt bra museumJajjamän![]()