Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt fin tavla!PAM932 väntan på Frost 2 med frugan och kidsen..
![]()
I bet you like Mr TipTop a lot.Lite macrobilder på ett band från Mr TipTop leather
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, I doI bet you like Mr TipTop a lot.![]()
Snygga bilder som vanligt! Men hur mjukt är bandet?Lite macrobilder på ett band från Mr TipTop leather
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oj, det där ser ut att osa kvalité! Vart kan jag kika fler band?Lite macrobilder på ett band från Mr TipTop leather
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@mrtiptopleather på IGOj, det där ser ut att osa kvalité! Vart kan jag kika fler band?![]()
Just detta band är ganska hårt. Det röda som sitter på min 911 från honom är mjukareSnygga bilder som vanligt! Men hur mjukt är bandet?
Haha oj vad jag instämmer!Alla era fina bilder får en att få prestationsångest att dra upp sina dassiga bilder.
Bara köp en vettig kamera så är du där ocksåAlla era fina bilder får en att få prestationsångest att dra upp sina dassiga bilder.
Bara köp en vettig kamera så är du där också![]()
Bara köp en vettig kamera så är du där också![]()
Potato Quality FTW!sånt håller jag inte på med, ni och jag får överleva med dassigheten
Absolut PMa med vad du harJag hade planerat sälja en kamera på Fotosidan snart men det är kanske här man ska göra det med Paneraibilder som demobilder av vad den klarar?![]()
Det är tanken som räknasPotato Quality FTW!![]()
Som General Patton sa?Det är tanken som räknas![]()
422 alla dagar i veckan. Vill ha en ren tavla men med sekund som det blir lite liv i klockan. Men när jag tänkte som du och fick en 422 på armen blev jag kär.Har under en lååååång tid tvekat/strulat fram & tillbaka ang vilken Av 422/423 jag ska köpa! Ni som har någon av nämnda vad är er syn på dessa två modeller (andra konnässörer med såklart) ? Gillar powerreserve på 423 och tänker att det är ganska svängt att den sitter på baksidan på 422 . Förstår dock att tavlan blir cleanare på 422 men hmmm.... det är min första Panerai efter två stycken homageklockor som jag brukat här hemma vilket inte gav mig någonting förutom dålig eftersmak! (Vad gör man med dom nu förresten? Slänger? Dörrstopp?) en till fråga, vad är skillnaden i upplevelse på att köpa hos ad vs beg om i fint skick? / Kim
Du ska skaffa den du tycker är snyggast att ha på armen. Med det sagt, jag tror att de flesta i den här tråden skulle säga 422 istället för 423. PR på baksidan på 422 är en cool feature som folk gillar att visa upp.Har under en lååååång tid tvekat/strulat fram & tillbaka ang vilken Av 422/423 jag ska köpa! Ni som har någon av nämnda vad är er syn på dessa två modeller (andra konnässörer med såklart) ? Gillar powerreserve på 423 och tänker att det är ganska svängt att den sitter på baksidan på 422 . Förstår dock att tavlan blir cleanare på 422 men hmmm.... det är min första Panerai efter två stycken homageklockor som jag brukat här hemma vilket inte gav mig någonting förutom dålig eftersmak! (Vad gör man med dom nu förresten? Slänger? Dörrstopp?) en till fråga, vad är skillnaden i upplevelse på att köpa hos ad vs beg om i fint skick? / Kim
Har under en lååååång tid tvekat/strulat fram & tillbaka ang vilken Av 422/423 jag ska köpa! Ni som har någon av nämnda vad är er syn på dessa två modeller (andra konnässörer med såklart) ? Gillar powerreserve på 423 och tänker att det är ganska svängt att den sitter på baksidan på 422 . Förstår dock att tavlan blir cleanare på 422 men hmmm.... det är min första Panerai efter två stycken homageklockor som jag brukat här hemma vilket inte gav mig någonting förutom dålig eftersmak! (Vad gör man med dom nu förresten? Slänger? Dörrstopp?) en till fråga, vad är skillnaden i upplevelse på att köpa hos ad vs beg om i fint skick? / Kim
Själv så älskar jag PR visaren på baksidan. Den stör inte tavlan men ger dig koll på hur mycket PR du har var gång du sätter på/tar av klockan. Om du bor i närheten av Stockholm så får du gärna komma förbi och klämma på min.Har under en lååååång tid tvekat/strulat fram & tillbaka ang vilken Av 422/423 jag ska köpa! Ni som har någon av nämnda vad är er syn på dessa två modeller (andra konnässörer med såklart) ? Gillar powerreserve på 423 och tänker att det är ganska svängt att den sitter på baksidan på 422 . Förstår dock att tavlan blir cleanare på 422 men hmmm.... det är min första Panerai efter två stycken homageklockor som jag brukat här hemma vilket inte gav mig någonting förutom dålig eftersmak! (Vad gör man med dom nu förresten? Slänger? Dörrstopp?) en till fråga, vad är skillnaden i upplevelse på att köpa hos ad vs beg om i fint skick? / Kim
När jag använde min 1359 (som är till salu) så hamnade den hela jäkla tiden på Mays Mare också.Slutade med Mays på båda som vanligt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()